اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان:

حمایت از فعالیت‌های اوقاف باید بیشتر شود

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان گفت: حمایت همه مردم و مسئولان از فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه باید بیشتر شود.

حمایت از فعالیت‌های اوقاف باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رقیه نانگیر ظهر امروز هم‏زمان با هفته گرامیداشت وقف، در بازدید از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: وقف یکی از سنت‏های حسنه الهی است که باید برای ترویج و گسترش آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد: هر چه قدر برای مراکز دینی، مذهبی، اعتقادی و قرآنی در جامعه هزینه شود، نوعی سرمایه‌گذاری است و این امر بسیار اهمیت دارد و باید به آن به خوبی پرداخته شود.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان اضافه کرد: نقش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در توسعه و تقویت فعالیت‎های قرآنی، دینی و اجتماعی در استان سمنان بسیار برجسته و اثرگذار بوده و نهاد وقف به نوعی بازوی توانمند دولت در فعالیت‌های مختلف محسوب می‏شود و باید روز به روز تقویت شود.

نانگیر ادامه داد: فعالیت‎های قرآنی، دینی و امور خیریه باید در تمام بخش‌ها نهادینه شود و مردم به صورت خودجوش به این سمت روی آورند و فعالیت‏ها را به سطح جامعه بکشانند.

مدیرکل دفتر برنامه‎‎ریزی و بودجه استانداری سمنان با مثبت ارزیابی‎ کردن فعالیت‎های اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان سمنان خاطر نشان کرد: نگاه مثبت و خوبی به فعالیت‎های انجام شده در این زمینه وجود دارد.

وی در پایان اذعان داشت: مساعدت‌های لازم در این بخش نیز انجام خواهد شد و حمایت‎هایی در حد بضاعت استان سمنان برای تقویت فعالیت‏های اوقاف و امور خیریه در استان صورت می‏گیرد.

انتهای پیام/2249/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول