اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

بالا آمدن آب‌های سطحی در منازل ارتباطی به احداث تقاطع سیدالشهدا(ع) ندارد

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: بالا آمدن آب‌های سطحی در منازل شهروندان زنجانی ارتباطی به احداث تقاطع سیدالشهدا(ع) ندارد.

بالا آمدن آب‌های سطحی در منازل ارتباطی به احداث تقاطع سیدالشهدا(ع) ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، اصغر عزیزی با اشاره به آب‌گرفتگی برخی ساختمان‌های شهر زنجان اظهار داشت: این آب‌گرفتگی‌ها در نقاط مختلف شهر از کوی فرهنگ نیز مشاهده شده و پیش از اجرای پل سیدالشهدا(ع) نیز وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همه اصول فنی و مهندسی در احداث تقاطع سیدالشهدا(ع) رعایت شده به گونه‌ای که فضاهایی برای جریان آب‌های سطحی در زیرسازی‌ها مدنظر قرار گرفته است.

معاون عمرانی شهرداری زنجان گفت: پارسال طبق مصوبات جلسه‌های برگزار شده در استانداری در زمینه حل مشکل بالا آمدن آب‌های سطحی در ساختمان‌های شهر مقرر شده شرکت آب منطقه‌ای با بهره‌مندی از تجربه مشاوران ذی‌صلاح حداکثر طی شش ماه مطالعات لازم را انجام دهد، همچنین شهرداری طی یک هفته نقاط آسیب‌پذیر شهر را معرفی کند و چند حلقه چاه برای جذب آب‌های سطحی حفر کند.

این مسئول ادامه داد: شهرداری به وظایف خود عمل کرده حال باید شرکت آب منطقه‌ای تعهداتش را عملی کند.

عزیزی با بیان اینکه 50 درصد آب مصرفی شهروندان با استفاده از فاضلاب جمع‌آوری می‌شود اذعان داشت: باقیمانده آب‌ها از طریق چاه‌های جذبی جذب لایه‌های زیرزمینی جمع‌آوری می‌شود بنابراین بالا آمدن آب‌های سطحی رخ می‌دهد.

وی در پایان اذعان داشت: برای رفع مشکل بالا آمدن آب‌های سطحی باید شبکه آبرسانی شهر اصلاح شود، شبکه فاضلاب شهری تکمیل و مطالعات کلی و ارائه راهکار رفع مشکل از سوی شرکت آب منطقه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول