اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس:

وجود پدران و مادران شهدا رحمت الهی را به دنبال دارد

فرمانده سپاه قدس گفت: وجود پدران و مادران شهدا رحمت الهی را به دنبال دارد.

وجود پدران و مادران شهدا رحمت الهی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرلشکر قاسم سلیمانی امشب در مراسم سوگواره سنگ صبور (به‌مناسبت اربعین مادر سرداران شهید ایرلو) سالروز شهادت امام هشتم (ع)، ارتحال پیامبر اعظم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و اربعین مادر شهیدان ایرلو در مسجد جامع شهرستان قرچک طی سخنانی، گفت: اگر بخواهیم از مادر شهیدی تجلیل کنیم، تجلیل از یک نفر نیست؛ بلکه تجلیل از همه پدران و مادران شهداست.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر کشور، اظهار داشت: کار شایسته‌ای که امروز به لطف خدا در سراسر روستاها، شهرها و استان‌های کشور صورت می‌گیرد تجلیل از مقام والای شهدا است.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: در کنار این کارهای ارزشمند یک حلقه مفقوده‌ای که وجود دارد پدران و مادران شهدا هستند؛ البته دین همسران و فرزندان کمتر از آن‌ها نیست، اما عطر خاصی که انسان از پدر و مادر شهید استشمام می‌کند، استثنایی است، چراکه همه عصاره‌ و عطری که در شهیدان وجود دارد بهره گرفته از این پدران و مادران شهداست.

سلیمانی با بیان اینکه امروز خیلی از پدران و مادران شهدا را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: شاید امروز نیمی از پدران و مادران شهدا را از دست داده‌ایم و این در حالی است که گنجینه حقیقی از رشد و نمو شهدا و ویژگی‌های بارزی که سبب انتخاب شدن آن‌ها به عنوان شهید شده است را فقط پدران و مادران شهدا می‌دانستند که بخشی از این انسان‌های والامقام را امروز از دست داده‌ایم.

وی تصریح کرد: وجود پدران و مادران شهدا سبب خیر و برکت برای شهر، روستا، کشور و ... می‌شود و حتی وجود آنها منشأ رفع بلا و رحمت الهی است.

فرمانده سپاه قدس در پایان عنوان کرد: بعضی اوقات که وجود یک مادر شهید را در هواپیما حس می‌کنیم، اگر در طول پرواز با یک طوفانی در آسمان مواجه شویم، حضور مادر شهید به ما آرامش می‌دهد.

این خبر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول