اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گرامی‌داشت وقف

مستند 5 قسمتی «وقف میراث ماندگار» در سمنان پخش می‏شود

مستند پنج قسمتی «وقف میراث ماندگار» در هفته گرامی‌داشت وقف از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان پخش می‏شود.

مستند 5 قسمتی «وقف میراث ماندگار» در سمنان پخش می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامیداشت وقف در استان سمنان امشب در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مستند پنج قسمتی «وقف میراث ماندگار» به مناسبت فرارسیدن هفته وقف در استان سمنان تهیه شده است که در این ایام، هر روز یک قسمت آن پخش می‏شود.

بهنام مطلبی در تشریح سایر برنامه‏های هفته گرامی‌داشت وقف در استان سمنان خاطر نشان کرد: ستاد خبری برای همایش «وقف و رسانه» و هفته گرامی‌داشت وقف در استان سمنان راه‏اندازی شده است.

وی یادآور شد: در این ستاد خبری، در گام نخست همایش «وقف و رسانه» را برگزار کردیم که مورد استقبال مطبوعات و اهالی رسانه در این استان قرار گرفت.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامیداشت وقف در استان سمنان مطرح کرد: این همایش به خوبی برگزار شد و نفرات برتر آن بر اساس معیارها و ملاک‏هایی که وجود داشت، معرفی و تجلیل شدند.

مطلبی افزود: برنامه‏های شاخصی که در هفته وقف پیش‏بینی شده، شامل برگزاری نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت هفته وقف، حضور دست‏اندرکاران وقف در رسانه‏ها و صدا و سیما و اجرای برنامه‏های متعدد فرهنگی، دینی، مذهبی و ... است.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار، همایش وقف و رسانه را با هدف نهادینه‏سازی فرهنگ وقف در استان سمنان برگزار کردیم و رسانه‏های استان سمنان نیز به واقع خوب در این حوزه ورود پیدا کرده‏اند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامی‌داشت وقف در استان سمنان بیان کرد: رسانه‏های استان سمنان همکاری و تعامل خیلی خوبی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان دارند؛ اما این تعامل‏ها باید بیشتر از قبل باشد و با این امید، برنامه‏ها اجرایی می‏شود.

مطلبی گفت: باید ارتباط بهتری با رسانه‏ها در استان سمنان داشته باشیم و اطلاع‏رسانی مطلوب‏تری از برنامه‏های وقف در استان سمنان صورت گیرد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول