اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد

واگذاری 213 انشعاب آب برای مساکن مهر ارومیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طی هشت ماه امسال 213 انشعاب آب در مساکن مهر ارومیه به متقاضیان واگذار شده است.

واگذاری 213 انشعاب آب برای مساکن مهر ارومیه

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در مساکن مهر ارومیه، اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 213 انشعاب آب در مساکن مهر ارومیه به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به تعداد انشعاب آب واگذار شده در مساکن مهر ارومیه، تصریح کرد: تا پایان آبان ماه امسال 603 انشعاب آب از سوی امور ارومیه به مساکن مهر مرکز استان واگذار شده است.

اکبری تعداد آحاد آب واگذار شده در هشت ماه امسال به مساکن مهر ارومیه را یک هزار و 523 فقره عنوان کرد و گفت: مجموع آحاد آب واگذار شده در مساکن مهر ارومیه تا پایان آبان ماه امسال 3 هزار و 95 فقره گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: طی هشت ماه امسال 10 فقره انشعاب فاضلاب و 228 فقره آحاد فاضلاب در مساکن مهر ارومیه واگذار شده است.

وی تعداد کل انشعاب فاضلاب واگذار شده برای مساکن مهر ارومیه تا پایان آبان ماه امسال را 16 فقره عنوان کرد و گفت: 291 فقره آحاد آب تا پایان آبان ماه امسال در این مساکن واگذار شده است.

اکبری با اشاره به واگذاری انشعاب و آحاد آب در مساکن مهر قوشچی، اضافه کرد: در هشت ماه امسال هفت فقره انشعاب آب و هفت فقره آحاد آب برای متقاضیان مساکن مهر قوشچی واگذار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل انشعاب آب مساکن مهر قوشچی تا پایان آبان ماه امسال 55 فقره گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول