اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

امکانات بهداشتی و درمانی جنوب کرمان پاسخگو نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: امکانات بهداشتی و درمانی جنوب کرمان پاسخگو نیست.

امکانات بهداشتی و درمانی جنوب کرمان پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، یدالله رشیدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، اظهار داشت: قبل از تأسیس این دانشگاه در شهرستان جیرفت وضعیت بهداشت و درمان جنوب کرمان یک وضعیت نامناسب و نامساعد بود.

وی ادامه داد: اگر زمانی صحبت از شیوع بیماری واگیردار در استان کرمان بود، ابتدا ذهن‌ها به سمت این منطقه می‌رفت؛ به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش همکاران عرصه بهداشت و درمان و مسئولان محلی مناطق امروز شاهد وضعیت مناسبی در بهداشت و درمان منطقه هستیم.

رشیدی تصریح کرد: چهار سال بعد از تأسیس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان جیرفت شرایط مطلوبی داریم، اما  آنچه که داریم شایسته و جوابگوی منطقه‌ای با هفت شهرستان و جمعیتی حدود یک میلیون نفر که یک سوم جمعیت استان را تشکیل می‌دهد، نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت، عنوان کرد: با این گستردگی منطقه و محرومیت مردم آن آن چه که شایسته مردم منطقه بوده فراهم نشده است.

رشیدی در پایان بیان داشت: هر چند خدمات خوبی انجام شده است و امکانات و تجهیزات خوبی به منطقه آورده شده است، اما این میزان کافی نیست.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول