اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان در گفت‌وگو با فارس:

‌راه‌‌ روستاهای دلفان همچنان بسته است/‌تجهیزات برای بازگشایی ‌کافی نیست

فرماندار دلفان گفت: به علت کمبود تجهیزات کار بازگشایی راه‌ روستاهای دلفان به کندی صورت می‌گیرد که در این زمینه دستگاه‌های مربوطه باید کمک کنند.

‌راه‌‌ روستاهای دلفان همچنان بسته است/‌تجهیزات برای بازگشایی ‌کافی نیست

 علی باقری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: بیشترین بارش برف در لرستان مربوط به دلفان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 200 روستای دلفان امروز در محاصره برف قرار گرفته است‌، افزود: با وجود اینکه این شهرستان بیشترین بارش برف را در بین شهرستان‌های استان لرستان داشته است، اما با تلاش اکیپ‌های راهداری، پلیس راه، امدادهای جاده‌ای و ... تمام محورهای اصلی این شهرستان از جمله گردنه‌های کشور و گاماسیاب باز است‌، اما متاسفانه همچنان راه‌های روستا این شهرستان مسدود هستند.

باقری خواستار کمک از سوی مسئولان لرستان شد و گفت: به علت بارش سنگین برف در این شهرستان با سه اکیپ نمی‌توان راه تمام روستاهای مسدود را بازگشایی کرد.

این مسئول یادآور شد: بیش از 440 روستا در شهرستان دلفان وجود دارد که هم‌اکنون راه ارتباطی 200 روستای آنها با مرکز شهر به دلیل بارش سنگین برف قطع است.

فرماندار دلفان یادآور شد: از دستگاه‌های مربوطه استان لرستان درخواست کمک داریم که خودروهای سنگین و سبکی را جهت بازگشایی این راه‌ها در اختیار شهرستان دلفان قرار دهند.

بارش برف در شهرستان دلفان بیش از 25 سانتی‌متر و در ارتفاعات به یک متر گزارش شده است.

انتهای پیام/85001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول