اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس مطرح کرد

راه‌اندازی مجموعه زنجیره‌ای رفاه در سراسر استان کرمانشاه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای با حضور وزیر دفاع برای راه‌اندازی مجموعه زنجیره‌ای رفاه در سراسر استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

راه‌اندازی مجموعه زنجیره‌ای رفاه در سراسر استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فتح‌الله حسینی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی در استان اظهار داشت: چند وقت پیش جشن پاک‌سازی مین در استان کرمانشاه برگزار و موجب تعجب متخصصان مسائل نظامی شد.

حسینی با انتقاد از برگزاری این جشن، تاکید کرد: پس از این جشن تلفات ناشی از انفجار مین هنوز در استان کرمانشاه ادامه دارد و موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم توانمندی و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیده‌اند، افزود: مسئولان باید به تمام نقاط نگاه یکسانی داشته باشند.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، مناطق آلوده‌ای هنوز در استان کرمانشاه وجود دارند و مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی باید مناطق کشاورزی را به‌عنوان مناطق سبز (امن) تضمین کنند.

حسینی با تاکید بر پاک‌سازی عمیق در مناطق آلوده استان کرمانشاه، گفت: جلسه‌ای با حضور وزیر دفاع و مسئولان استانی برای راه‌اندازی مجموعه زنجیره‌ای رفاه در سراسر استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.  

انتهای پیام/2700/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول