اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

عجله‌ای برای تغییر و تحول مدیریتی در بوشهر نداریم

استاندار بوشهر گفت: عجله‌ای برای تغییر و تحولات مدیریتی در استان نداریم و تلاش داریم تغییرات بر اساس نیاز انجام شود.

عجله‌ای برای تغییر و تحول مدیریتی در بوشهر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حوزه استاندار بوشهر با اشاره به نقش و جایگاه مهم استانداری در میان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط در کنار برنامه‌ریزی و تلاش، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده موثر است.

استاندار بوشهر با اشاره به حساسیت کار در حوزه استاندار اضافه کرد: تغییراتی که صورت می‌گیرد نشان از ناتوانی و ضعف افراد نیست بلکه از توان و تجربه مدیرانی که جابجا می‌شوند در بخش‌های دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.

سالاری با قدردانی از تلاش‌های زارعی مدیرکل سابق حوزه استاندار گفت: با وجود اینکه مشکل و ضعفی در خدمات آقای زارعی مشاهده نکردیم اما تغییر مدیران امری طبیعی است و امیدواریم تغییرات منجر به خدمات بهتر و بیشتر شود.

مدیرکل جدید حوزه استاندار بوشهر نیز گفت: تلاش می‌کنیم با همدلی و تعامل زمینه امید و حل مشکلات مردم را بیش از پیش فراهم کنیم.

سیداسماعیل موسوی افزود: برنامه‌ریزی از اصول مهم کار مدیریتی است و بنا داریم با این کار روند امور را بهتر کرده و زمینه پیشرفت در انجام کارها را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم به خواسته‌های مدیر ارشد استان جامه عمل بپوشانیم و در این راه نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

در پایان این مراسم از زحمات عسکر زارعی قدردانی و سید اسماعیل موسوی به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول