اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ رضوی

مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با موضوع سیره و منش امام رضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت علی‌بن موسی الرضا(ع) در استان خبر داد.

مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ رضوی در بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای توسط کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار می‌شود که برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی وعاظ برجسته استان و مجالس تعزیه و عزاداری از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی در جامعه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر غفلت‌هایی در زمینه ترویج فرهنگ رضوی صورت گرفته و باید راهکارهایی برای توسعه و تعمیق این فرهنگ ناب ارائه کرد.

ذوالفقاری با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه سنگینی در ترویج فرهنگ رضوی دارند، ادامه داد: با فکر کردن، اندیشیدن و سعی در نزدیکی به فرهنگ رضوی می‌توان جامعه را در مقابل فرهنگ‌های بیگانه بیمه کرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ رضوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و جامعه را به سمت و سوی معنویت و سلامت در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/87005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول