اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال در اهواز

شهرآورد سرخابی با طعم گرم جنوب

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی شهرآورد سرخابی‌های جنوبی را برگزار می‌کنند.

شهرآورد سرخابی با طعم گرم جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از عصر جمعه آغاز می‌شود.

در هفته‌ای که تیم‌های مدعی نفت تهران و پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نیز بازی‌های حساسی با تیم‌های فانوس‌ به دست راه‌آهن و فجرسپاسی خواهند داشت و یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در اهواز برگزار می‌شود.

در این دیدار تیم استقلال خوزستان در شهرآورد سرخابی‌های خوزستانی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

آبی‌پوشان استقلال صنعتی در شرایطی گام به این دیدار می‌گذارند که هفته قبل مقابل نفت در تهران به یک تساوی با ارزش دست یافتند.

شاگردان عبدالله ویسی که در این فصل نتایج غیرمنتظره کم نگرفتند در حالیکه در هفته نوزدهم در خانه مغلوب ملوان شده بودند در هفته بیستم نفت مدعی را متوقف کردند.

این تیم در حالی در این دیدار در برابر فولاد صف‌آرایی خواهد کرد که انگیزه‌های زیادی را برای غلبه بر تیم دیگر خوزستانی دارد.

از یک سو وضعیت استقلال صنعتی خوزستان در جدول به‌گونه‌ای است که در میانه جدول قرار دارد و هم می‌تواند خود را در جمعه نیمه بالای جدول قرار دهد و امکان تنزل این تیم به منطقه خطر وجود دارد.

بر این اساس عبدالله ویسی و شاگردانش که در این دیدار میزبان محسوب می‌شوند درپی رسیدن به پیروزی و قرارگرفتن در نیمه بالای جدول در پایان هفته بیست و یکم هستند.

اما انگیزه دیگر این تیم در این دیدار نیز تلافی شکست سه بر دو دیدار رفت است، ضمن آنکه عبدالله ویسی نیز در برابر تیمی قرار می‌گیرد که سابقه بازی و مربی‌گری در آن را دارد و با فولادی‌ها نیز قهرمانی لیگ برتر را نیز جشن گرفته است.

اما در سوی دیگر سرخ‌پوشان فولادی قرار دارند که در این فصل در زمره مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند و یکی از نمایندگان کشورملن در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فولادی‌ها که آغاز بسیار خوبی در لیگ برتر داشتند و هفته‌ها نیز بر صدر جدول تکیه زده بودند در هفته‌های پایانی نیم فصل دچار افت در نتیجه‌گیری شده و از صدر جدول دور شدند.

این تیم در هفته‌های هجدهم و نوزدهم دو برد پیاپی کسب کرد و به یک قدمی صدرنشین رسید اما تساوی هفته بیستم خانگی در مقابل راه‌آهن بار دیگر فولادی‌ها را در جدول به رده چهارم کشاند.

حسین فرکی و شاگردانش در این دیدار به شدت به سه امتیاز بازی می‌اندیشند چراکه در صورت عدم تحقق این امر فاصله امتیازی این تیم با دیگر مدعیان بیشتر خواهد شد.

به هر حال باید دید در داربی سرخابی‌های خوزستانی لیگ برتر کدامیک موفق به کسب پیروزی شده و اندیشه‌های کدام مربی نتیجه را به سود تیم خود رقم خواهد زد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 15 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول