اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تأکید کرد

رفع مشکل پارکینگ خودروهای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد دماوند و رودهن

فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم رفع مشکل پارکینگ خودروهای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و رودهن تأکید کرد.

رفع مشکل پارکینگ خودروهای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد دماوند و رودهن

ناصر محمودی‏‌فرد امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص محل پارک خودروهای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و رودهن که یکی از معضلات این شهرستان است، بیان کرد: در این خصوص، جلساتی با رؤسای دانشگاه‌ها به ویژه رئیس دانشگا‌ه آزاد برگزار شد.

وی تصریح کرد: با اختصاص زمین از سوی شهرداری دماوند، پروژه نیمه تمام پارکینگ دانشگاه آزاد واحد دماوند به زودی حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های آزاد دماوند و رودهن که جمعیت زیادی را تشکیل می‌دهند، محلی برای پارک خودورهای خود ندارند و در صورت پارک در هر نقطه‏‌ای، با برگ جریمه 20 تا 30 هزار تومانی روبه‌‏رو می‌شوند.

 

پروژه نیمه‌تمام کتابخانه مرکزی دماوند اجرا می‏‌شود

فرماندار شهرستان دماوند همچنین در خصوص پروژه نیمه‌تمام کتابخانه مرکزی و عمومی شهرستان دماوند گفت: در این زمینه نیز جلسه‌ای با حضور خیر سازنده این کتابخانه و شهردار جدید دماوند داشتیم.

محمودی‏‌فرد تصریح کرد: با شنیدن مسائل و مشکلات و نیز درد ‌دل‌های وی که بیشتر حاصل بی‌مهری مدیریت شهری و شهردار سابق دماوند بود، با اعلام همکاری شهردار جدید، قول ادامه پروژه را گرفتیم.

فرماندار شهرستان دماوند درباره مشکلات حمل و نقل شهری و جای خالی پارکینگ در سطح شهرهای پرجمعیتی مانند دماوند، گیلاوند و رودهن تصریح کرد: برنامه طرح جامع ترافیک شهری دماوند از سوی شهردار دماوند در حال بررسی و تحقیق و مطالعه است.

محمودی‏‌فرد افزود: این طرح به زودی تهیه و تصویب شده و به مرحله اجرا درخواهد آمد و بخش زیادی از مسائل و مشکلات این بخش مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول