اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجمالی / فرمانده کل سپاه پاسداران:

تداوم انقلاب اسلامی نیازمند نقش‌آفرینی بدون تردید است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید در امتداد انقلاب و آینده پیش روی انقلاب اسلامی نقش خودمان را بدون تردید ایفا کنیم.

تداوم انقلاب اسلامی نیازمند نقش‌آفرینی بدون تردید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس مازندران در مصلای شهرستان بابل افزود: لشکر ویژه و خط‌‌شکن 25 کربلای مازندران با روحیه، تقوا، شهامت و ازخودگذشتگی زیادی از خود به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخار بزرگی است که در طول تاریخ اسلام و به ویژه در حیات مجدد اسلام در دوران نهضت امام و انقلاب اسلامی به خوبی می‌درخشد، تصریح کرد: شهیدان که در دوران دفاع مقدس با حماسه و جانبازی خودشان این افتخار بزرگ را آفرینند از جایگاه بالایی برخوردارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه ما باید برای تداوم انقلاب اسلامی راه شهیدان را ادامه دهیم، گفت: با درک و فهم آرمان شهیدان و تطبیق دادن اهداف شهیدان باید در امتداد انقلاب و آینده پیش روی انقلاب اسلامی نقش خودمان را بدون تردید ایفا کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه یگان‌های متعددی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند که لشکر 25 کربلا از مازندران یکی از لشکرهای مهم و تاثیرگذار دوران جنگ بوده است، خاطرنشان کرد: روحیه تقوا، شهامت و ازخودگذشتگی مردم مازندران در عملیات‌هایی که توسط این لشکر انجام شد به طوری اثرگذار بود که دشمن زمانی که اسم لشکر 25 کربلا را می‌شنید، می‌لرزید و شکست را برای خودش پیش‌بینی می‌کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول