اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در آذربایجان‌شرقی خبر داد

توسعه فعالیت‌های حزب اسلامی کار در آذربایجان‌شرقی

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در آذربایجان‌شرقی از توسعه فعالیت‌های این حزب در استان خبر داد.

توسعه فعالیت‌های حزب اسلامی کار در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا عظیم‌آذر صبح امروز در جمع اعضای فعال حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط جدید به وجود آمده پس از انتخابات 24 خرداد ماه و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: حزب اسلامی کار یک سال پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1377 توسط جمعی از علاقمندان به شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی که کار حزبی را عبادت می‌دانست، تاسیس شد و از همان دوران در آذربایجان شرقی نیز به همت تنی چند از فعالین سیاسی استان فعالیت خود را آغاز و در عرصه‌های مختلف سیاسی و به ویژه چندین دوره انتخابات به شکل گسترده‌ای حضور پیدا کرد.

رضا عظیم‌آذری رعایت کامل ارزش‌های اخلاقی و اسلامی به استناد دستورات الهی و همچین مرامنامه و اساسنامه حزب و راستی و صداقت در گفتار و رفتار را به عنوان اصلی‌ترین مبنای کار تشکیلاتی حزب اسلامی کار خواند.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل این حزب و برخی از اهداف و زیرمجموعه‌های این حزب گفت: متاسفانه با وجود فضای کم رونق احزاب در طول هشت سال گذشته فرصتی برای فعالیت‌های گسترده حزبی فراهم نشد اما با تغییر شرایط فضای سیاسی و خارج شدن آن از یک وضعیت شبه امنیتی بستر برای فعالیت‌های حزبی و برپایی نشست‌ها و گردهمایی‌ها و ارائه نکته نظرات مطلوب‌تر صاحبان اندیشه و اقشار مختلف فراهم آمده که باید از آن در راستای توسعه کشور بهره گرفت.

وی با اشاره به شرایط تحریم علیه کشورمان گفت: با روی کار آمدن دولت آقای روحانی وضعیت جدیدی در دیپلماسی کشور به وجود آمده و روند فعلی حاکم، خود را رو به رشد نشان می‌دهد و به اصطلاح اخبار خوشی در جامعه شنیده می‌شود که در این بستر بایستی احزاب ضمن بیان افکار و دیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف و با حضور در صحنه همراه دولت و نیاز کشور حرکت کنند.

عظیم‌آذری با اشاره به توسعه فعالیت‌های این حزب در استان گفت: تلاش داریم با همکاری جمع حاضر که با تلاش عده‌ای از فعالان عرصه سیاسی شکل گرفته فعالیت‌های این حزب را در آذربایجان‌شرقی و شهرستان‌های آن توسعه دهیم.

وی جذب اعضای جدید، راه‌اندازی سایت استانی، برپایی نشست‌های منظم گفتمان سیاسی را از برنامه‌های حزب اسلامی کار در آذربایجان‌شرقی خواند و گفت: خوشبختانه پس از انتخابات 24 خرداد که بار دیگر تأثیرگذاری مردم و مشارکت آنان را در انتخابات نشان داد این حزب تلاش می‌کند با برقراری ارتباط با گروه‌ها و فعالان اقشار مختلف و نزدیک کردن آنان به یکدیگر و ایجاد گفت‌وگو و تبادل نظر میان ایده‌های مختلف به نحوی مؤثر به فعالیت بپردازد.

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب اسماعیل جبارزاده به عنوان استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با حضور ایشان گام‌های مؤثری در عرصه سیاسی استان و فعال کردن نشست‌های احزاب و ایفای نقش آنان برداشته شده و فضای بازتری برای فعالیت فراهم شود.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول