اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

داروخانه 13 آبان بیماران سرطانی در آمل احداث می‌شود

رئیس کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی آرین آمل گفت: با پیگیری‌های انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین بزودی نمایندگی داروخانه 13 آبان ساری در آمل احداث می‌شود تا بیماران سرطانی بتوانند داروهای مورد نیاز خود را به راحتی فراهم کنند.

داروخانه 13 آبان بیماران سرطانی در آمل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نشست اعضای انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین امشب با نام و یاد «مرحوم آرین مسقطی» جوان 22 ساله آملی که به علت ابتلا به بیماری سرطان در مراحل سخت و طاقت‌فرسای شیمی درمانی جان داد، برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین در این نشست اظهار داشت: کلینیک شیمی درمانی آرین شامل بخش‌های شیمی درمانی، عمل جراحی سرپایی، خون و آنکولوژی و اتاق معاینه است.

رحمت‌الله مسقطی ادامه داد: همه بخش‌ها در محیطی مناسب و با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص و تیم پرستاری مجرب هر روزه با کمترین هزینه به بیماران برای انجام شیمی درمانی سرویس می‌دهند.

وی با اعلام اینکه بنیان تاسیس کلینیک، انجمن و یک مرکز شیمی در این شهرستان توسط مرحوم آرین ایجاد شده بود، افزود: روزی با آن مرحوم از مطب پزشک در نور بازمی‌گشتیم که آرین از من خواست تا با ایجاد یک انجمن بتوانیم به بیماران سرطانی یاری رسانیم.

مسطقی با اشاره به اینکه بیماران زیادی از این شهرستان برای مداوا به ساری مراجعه می‌کردند، بیان داشت: با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران این مرکز کار خود را از دوم آبان ماه امسال همزمان با عید غدیرخم به طور رسمی آغاز کرد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون با ظرفیت شش تخت درمانی حدود 80 بیماران تحت درمان قرار دارند، ابراز داشت: آمل یکی از شهرهای استان مازندران است که بالاترین میزان مبتلایان به بیماری سرطان را به خود اختصاص داده و وجود مرکزی تخصصی برای این بیماری خاص مورد نیاز است.

رئیس کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی آرین آمل نیز در این نشست با اعلام اینکه رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان اشاره داشتند که افراد بیمار نباید جز رنج بیماری رنج دیگری را احساس کنند، گفت: همه ما باید براساس منویات معظم‌له گام برداریم و حرکت کنیم.

بهرام طهماسبی یادآور شد: جملات مقام معظم رهبری باید چراغ راه‌مان باشد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین به‌زودی نمایندگی داروخانه 13 آبان ساری در آمل احداث می‌شود تا بیماران سرطانی بتوانند داروهای مورد نیاز خود را به راحتی فراهم کنند.

به گفته طهماسبی، درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی آرین نیز همه روزه از ساعت هفت صبح تا 18 عصر آماده خدمات‌رسانی به بیماران سرطانی است.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول