اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آیت‌الله‌ استادی:

پیوند بین مردم و روحانیت باید تقویت شود

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور بر تقویت پیوند بین مردم و روحانیت در جامعه تاکید کرد.

پیوند بین مردم و روحانیت باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله رضا استادی عصر امروز در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلامی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلامی و امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه یکی از خواسته‌های پیامبر(ص) از امت اسلامی سالم زندگی کردن بود، گفت: اخلاق باید در همه ابعاد جامعه اسلامی حاکم شود و در مسیر ترویج اخلاق اسلامی در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و خانواده‌ها مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم و ائمه آنچه را وظیفه داشته‌اند، در مقابل امت انجام داده‌اند، افزود: وظیفه امت است، حقی که پیامبر و ائمه اطهار برگردن آنها دارند، به خوبی انجام دهند.

آیت‌الله استادی در ادامه یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسیر به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران 15 سال استقامت کردند و همه خطرات را به جان خریدند، تا مکتب اسلام پایدار بماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه باید اخلاق و سلامت اخلاقی در همه ابعاد اجتماعی، فردی، سیاسی و خانوادگی ما رعایت شود، گفت: ما باید به حساب خود رسیدگی کنیم و ببینیم، نسبت به وظایفی که پیامبر و ائمه اطهار برگردن ما انجام داده‌اند، به خوبی عمل کرده‌ایم.

در این مراسم دوستداران اهل بیت (س) با نوحه‌خوانی مداحان و ذاکرین اهل بیت در رسای پیامبر اکرم (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

مراسم سوگواری و عزاداری 28 صفر سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور آیت‌الله رضا استادی از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول