اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان:

هویت کشته‏ شدگان برخورد کامیون و اتوبوس هنوز مشخص نشده است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: هویت کشته ‏شدگان برخورد کامیون و اتوبوس در جاده تهران ‌ـ مشهد هنوز مشخص نشده است.

هویت کشته‏ شدگان برخورد کامیون و اتوبوس هنوز مشخص نشده است

حسین پیوندی دقایقی پیش در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: هویت کشته‏شدگان این حادثه به همت کارشناسان امر در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: هنوز اسامی کشته‏شدگان این حادثه مشخص نشده است و به علت سوختگی شدید برخی از مسافران، بررسی‏ها در دست انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: با توجه به نوع حادثه، به راحتی نمی‏توان اسامی کشته‏شدگان را اعلام کرد و باید با دقت به بررسی پرداخت و سپس اطلاعات جدید را در اختیار مردم و رسانه‏ها قرار داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از بر جای گذاشتن 11 کشته و 12 مجروح در پی برخورد کامیون و اتوبوس در جاده تهران ‌ـ مشهد خبر داد.

سردار محمدرضا میرزایی اظهار کرد: حادثه رانندگی ناگواری شب گذشته در محور تهران - مشهد رخ داد، که به دنبال آن شماری از هم‏وطنانمان در دم جان باختند و تعدادی دیگر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه در موقعیت مکانی 25 کیلومتری شهر دامغان ثبت شده است، گفت: برخورد یک دستگاه کامیون در این حادثه با یک دستگاه اتوبوسی که در کنار محور توقف کرده بود، این حادثه ناگوار را رقم زد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه محور تهران - مشهد در محدوده استحفاظی استان سمنان دارای نقاط حادثه‏خیزی است که رانندگان باید به آنها توجه داشته باشند و همواره مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: در حادثه ناگوار دیشب نیز در این منطقه، متاسفانه 11 نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/2249/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول