اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور

بی‌احتیاطی راننده پراید 5 نفر را روانه بیمارستان کرد

ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از مصدومیت پنج نفر بر اثر بی‌احتیاطی و سرعت زیاد یک راننده پراید خبر داد.

بی‌احتیاطی راننده پراید 5 نفر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مصطفی افشارنیک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 5:25 دقیقه صبح در پی تماس تلفنی همشهریان مبنی بر وقوع یک تصادف در سه راهی نیروگاه پادگان قدس، آمبولانس پایگاه یک شهری به محل اعزام شد و پس از 6 دقیقه به محل رسید.

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ادامه اظهار داشت: در این حادثه خودرو پراید با سرعت به تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد کرده بود که به دلیل شدت ضربه وارده دو نفر از مصدومین با کمک همکاران آتش‌نشانی از داخل خودرو آزاد شدند.

افشار گفت: آمبولانس‌های پایگاه سه شهری و آمبولانس بهداری پادگان قدس در انتقال مصدومین به کمک آمبولانس پایگاه یک شهری آمدند و پنج مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه (پانسمان، کنترل خونریزی، اتل‌بندی و ...) به بیمارستان منتقل نمودند.

وی اضافه کرد: سه مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری و دو مصدوم دیگر با حال عمومی خوب مرخص شدند.

افشار خاطرنشان کرد: به همشهریان گرامی توصیه می‌شود قبل از رسیدن آمبولانس 115 از جابجایی مصدومین خودداری نمایند تا مصدومین دچار صدمات و جراحات بیشتری نگردند.

انتهای پیام/2202/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول