اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ارتحال جانگداز پیامبر اکرم(ص)

دعای پر فیض «از بعید» در لنده طنین‌انداز شد

به مناسبت ارتحال جانگداز پیامبر اکرم(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) دعای پر فیض «از بعید» در لنده طنین‌انداز شد.

دعای پر فیض «از بعید» در لنده طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، شامگاه دوشنبه شب با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان محلی و مردم ولایتمدار شهرستان لنده دعای پرفیض «از بعید» در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) لنده برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام سید صاحب خرمی با اشاره به ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) گفت: شفاعت‌کننده ‌روز قیامت و دستگیری بالاتر و بهتر از دامان اهل‌بیت پیامبر(ع) نیست.

وی افزود: هر که با معرفت و شناخت دست به دامان خاندان نبوت و امامت شود، دست‌خالی از درب خانه‌ اهل‌بیت(ع) بیرون نخواهد رفت.

این روحانی برجسته با اشاره به دعای «از بعید» گفت: دعای «از بعید» یعنی زیارت پیامبر خاتم از راه دور، چراکه همه مردم توان آن را ندارند از نزدیک قبر آن حضرت را زیارت کنند.

وی در ادامه یادآور شد: استفاده از فرصت‌های معنوی می‌تواند زمینه بخشش گناهان و رسیدن به قرب الهی را مهیا سازد، امید است که رسول الله واسطه و دستگیر همه مؤمنان درگاه خداوند متعال باشد.

در این مراسم معنوی که از سوی تبلیغات اسلامی و نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار گردید برنامه‌های سینه‌زنی نیز انجام شد.

 

انتهای پیام/82013/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول