اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

اصلاح جامعه رسالت اصحاب رسانه است

امام جمعه موقت رشت بر رشد جامعه توسط خبرنگاران تاکید کرد و گفت: اصلاح جامعه رسالت اصحاب رسانه است.

اصلاح جامعه رسالت اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی دوشنبه شب در مراسم سالگرد درگذشت علی طاهری پیشکسوت مطبوعات گیلان در مسجد الجواد (ع) این شهر اظهار کرد: خبرنگاری باید توام با عشق باشد و خبرنگار درد جامعه را لمس کرده و به رشته تحریر درآورد.

وی به آشنایی با مرحوم طاهری از ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مرحوم طاهری در برابر ظلم طاقت کمی داشت اما خویشتن‌دار بود.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مرحوم طاهری وزن ویژه‌ای به مطبوعات گیلان بخشیده بود، تصریح کرد: مرحوم طاهری واقعیت‌ها را به رشته تحریر در می‌آورد و رشد و تعالی جامعه اسلامی هدف اصلی او بود.

صدیق عربانی با اشاره به اینکه افراد با مذاهب مختلف باید به فکر اصلاح جامعه باشد، بیان کرد: خبرنگار نباید به خاطر مادیات قلم به دست گیرد، زیرا هر حرکتی از قلم آغاز شود خداوند بر آن ناظر است.

وی اصحاب فرهنگ و هنر را نزد خداوند محبوب دانست و یادآور شد: اهل رسانه با انجام دادن رسالت خود مقرب پیشگاه خداوند محسوب می‌شوند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره تحمل سختی بسیار خانواده طاهری در زمان بیماری آن مرحوم، اظهار کرد: خانواده طاهری لحظه‌ای از نگهداری و مراقبت او دست نکشیدند.

انتهای پیام/84001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول