اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ مذاکره با غرب به روایت جلالی

آمریکا 17 بار توافقنامه را لغو کرده / زبان مذاکره با استکبار زور است

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی گفت: متأسفانه عده‌ای با امید به رفع تحریم پا به میدان مذاکره گذاشتند در حالی که زبان مذاکره با استکبار همواره زور است.

آمریکا 17 بار توافقنامه را لغو کرده / زبان مذاکره با استکبار زور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمد جلالی در همایش بصیرت شهر دانسفهان در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت 28 صفر و حماسه 9 دی اظهار داشت: جدایی ولایت از مردم نخستین ضربه دشمنان پس از ارتحال پیامبر اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه با تأسی به ولایت گمراهی، تاریکی و استبداد از بین‌ رفتنی است، ابراز داشت: ولایت و امامت نماد دین مبین اسلام است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه اسلام بدون ولایت خواست گروه‌های تکفیری، سلفی و وهابی است، ادامه داد: وقوع جنگ‌های جمل، صفین و نهروان در طول چهار سال و هشت ماه حکومت امام علی (ع) توسط فتنه‌گران رقم خورد.

جلالی بیان کرد: بر این اساس حکومت دینی مبتنی بر ولایت همواره دشمن دارد.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی به تقسیم بلوک‌های شرق و غرب در زمان جنگ سرد شوروی با آمریکا برای تخریب وجهه اسلام و دین اشاره کرد و افزود: به فاصله یک روز پس از پیروزی انقلاب گروه‌های کومله و دمکرات به سنندج حمله کردند، به همین ترتیب نیز منافقان و گروه‌های ضد دین در روز سوم انقلاب به دانشگاه تهران یورش برده و درصدد تسخیر انقلاب نوپا برآمدند.

وی ادامه داد: بنابر اذعان زیبیگنیو برژینسکی از سیاست‌مداران غربی اگر دسیسه‌های سال‌های ابتدایی انقلاب بر کشور دیگر وارد می‌شد آن ملت از صحنه روزگار محو می‌شد همچنان که در دوران دفاع مقدس تمام جهان در یک طرف و ایران اسلامی در سویی دیگر نبرد می‌کرد.

جلالی حماسه 9 دی را پاتک قوی برابر فتنه دانست و تصریح کرد: فتنه 88 بسیار عمیق و پیچیده بوده است چنانچه خواص در ایام فتنه به سه دسته تقسیم شده و پرچم فتنه‌جویی را سران آن بلند کردند و در متن آن حضور داشتند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه در فتنه 88 عده‌ای جزو ساکتین بوده و سر زیر برف کردند، متذکر شد: بیش از 300 مسئول ارشد کشوری در سال 88 در فتنه مشارکت کردند.

جلالی بیان کرد: همچنین عده‌‌ای از خواص در ایام فتنه تنها به ناله و زاری بسنده کرده و اقدامی برای پیشگیری انجام ندادند.

وی به شکست اعراب در مصاف 6 روزه با اسرائیل اشاره کرد و متذکر شد: فرزندان حز‌ب‌الله با تأسی به حکومت دینی مبتنی بر ولایت برابر ارتش تا دندان مسلح اسرائیل پیروز شده و این رژیم جعلی را به آستانه سقوط نزدیک‌تر کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه نظام اسلامی به سه دسته‌ هسته‌ای، حقوق بشری و حمایت از تروریسم تقسیم شده است، ابراز داشت: متأسفانه عده‌ای با امید به رفع تحریم پا به میدان مذاکره گذاشتند در حالی که زبان مذاکره با استکبار همواره زور است و طرف غربی پس از این توافق تاکنون 17 بار آن را نقض کرده است.

انتهای پیام/77005/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول