اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌اختری در همایش 9 دی مطرح کرد

سران فتنه توبه کنند / روایت آیت‌الله نائینی از حفظ نظام توسط امام زمان

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) به خاطره‌ای از آیت‌الله نائینی اشاره کرد و گفت: ایشان در خواب دیده بودند که در خدمت امام زمان (عج) هستند و این امام بزرگوار فرمودند ما نمی‌گذاریم که ستون این حکومت بریزد.

سران فتنه توبه کنند / روایت آیت‌الله نائینی از حفظ نظام توسط امام زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری در همایش 9 دی که امشب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان اسلام در کمین‌ هستند تا انحراف در کشور ما به وجود آورند تا با از بین بردن اسلام، جاهلیت را در این کشور حاکم کنند، اظهار داشت: به همین دلیل مردم باید هوشیار باشند تا از ایجاد این انحراف در کشور پیشگیری کنند.

اختری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) از ایجاد انحراف در جامعه اسلامی اندوهگین می‌شدند، بیان کرد: ایشان می‌فرمودند که مسلمانان به قرآن و اهل‌بیت (ع) تمسک بجویند تا از راه حق گمراه نشوند چرا که قرآن کریم به تنهایی نمی‌تواند هدایتگر باشد و باید مسلمانان به این کتاب آسمانی و اهل‌ بیت (ع) و عالمان به قرآن تمسک بجویند تا بتوانند راه حق و باطل را به خوبی تشخیص دهند.

این مسئول با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) به خاطر جدا شدن عترت از ولایت توسط دشمنان اسلام به شهادت رسیدند، ابراز داشت: دشمنان اسلام هر لحظه در حال فتنه و تفرقه بین این دو مولفه هستند بر این اساس باید مسلمانان هوشیار و آگاه به مسایل روز سیاسی باشند تا فتنه‌ها را خنثی کنند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌ بیت (ع) با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت‌ فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، بیان کرد: این مطلب بیانگر روشن این است که ولایت‌فقیه امتداد رسالت است.

اختری با بیان اینکه دشمنان با اصل ولایت‌فقیه به شدت مخالف هستند و برای از بین بردن آن تلاش مضاعفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: حادثه ننگین فتنه 88 نمونه بارز آن است. در این فتنه دشمنان در خارج و افراد فریب‌خورده در داخل کشور مساجد، حسینیه و قرآن کریم را آتش زدند و به مقام والای امام خمینی (ره) و امام حسین (ع) جسارت کردند تا بتوانند جامعه اسلامی را از ولایت‌فقیه جدا کنند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در ایجاد فتنه 88 و خدشه‌دار کردن جایگاه ولایت‌فقیه برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده بودند و فکر می‌کردند که می‌توانند تحت عنوان انقلاب مخملی و رنگ‌های گوناگون مانند گرجستان، پاکستان و اوکراین به وجود آورند ولی فراموش کرده بودند که نظام ما اسلامی، اهل‌بیتی و ولایی است و هرگز کسی نمی‌تواند به آن ضربه بزند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام در راس آنها آمریکا و انگلیس اعتراف کردند که در فتنه‌انگیزی سال 88 دست داشتند، افزود: این دشمنان خیال کرده بودند که کشور ما بدون رهبر و صاحب است و می‌توانند هر کاری را در این کشور انجام دهند که مردم انقلابی و ولایت‌مدار ما در 9 دی جواب دندان‌شکنی به آنان دادند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه مردم ایران با پیروی از ولایت‌فقیه در 9 دی راهپیمایی با جمعیت چند 10 میلیونی را برپا کردند که دشمنان با مشاهده آن مایوس و فتنه‌انگیزان پشیمان شدند، ابراز داشت: تحقق این مهم به دلیل دوراندیشی امام خمینی (ره) بود که ولی‌فقیه را در اساسنامه و قانون جمهوری اسلامی قرار دادند تا با تبعیت از آن به این مملکت آسیبی نرسد.

وی اذعان داشت: متاسفانه اکنون سران فتنه و افراد لجوج و خودکامه حاضر نیستند بابت ایجاد فتنه 88 از ملت ما عذرخواهی کنند که این مهم گستاخی بزرگ علیه نظام محسوب می‌شود که باید این افراد به خود بیایند و از عملکرد زشت خود توبه کنند.

اختری به خاطره‌ای از آیت‌الله نائینی اشاره کرد و گفت: ایشان در خواب دیده بودند که در خدمت امام زمان( عج) هستند و در کنار دیواری مانند قلعه که دور ایران کشیده شده، ایستاده و این دیوار در حال ریزش است و می‌خواست بریزد ولی این امام بزرگوار از ریزش آن جلوگیری و صاف کردند و فرمودند این دیوار کج می‌شود ولی ما نمی‌گذاریم که بریزد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌ بیت (ع) اظهار داشت: اهل‌بیت (ع) ارادت و ادب ایرانیان را به خود می‌بینند و از عشق این مردم به ولایت خوشحال می‌شوند به همین دلیل آنان را از بلایا و مصیبت‌ها محافظت می‌کند.

انتهای پیام/77009/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول