اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند / فتنه‏گران قصد بازگشت دارند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند و باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند / فتنه‏گران قصد بازگشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، سردار علی استادحسینی در آیین گرامیداشت سالروز 9 دی در سمنان اظهار کرد: آنان که فتنه 88 را به راه انداختند، محاربانی هستند که مقابل نظام، انقلاب و آرمان‌های اصیل اسلامی ایستادند.

وی تصریح کرد: این افراد حتی اگر با آب زمزم هم شست‏وشو شوند، پاک‏شدنی نیستند و برای همیشه چهره کثیف و منفورشان مقابل دیدگان ملت است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این محاربان داخلی بعد از اینکه فهمیدند پشت سر این فتنه استکبار جهانی یعنی آمریکا، اسرائیل، منافقان، گروه‌های ضد انقلاب خارجی هستند، نه تنها عذرخواهی نکرده‌اند، بلکه اکنون طلبکارانه بعد از آن همه کارشکنی قصد بازگشت دارند.

وی گفت: امروز نوعی فضای سیاسی ایجاد شده که فتنه‌گران گمان می‌کنند مجالی برای بازگشت دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: باید به آنها گفت که هیچ اتفاقی نیفتاده است و مردم ما رذالت و پستی فتنه‏گران را شناخته‏اند و عمق رذالت آنها را در همراهی با اسرائیل و آمریکا دیده‌اند.

استادحسینی تصریح کرد: ملت ایران هرگز اجازه حضور و ورود دوباره آن فتنه‌گران را نخواهند داد و ادعای مردم دوستی، دوست‏داری انقلاب، نظام و امام (ره) را باور نخواهند کرد؛ چرا که آنها در امتحان پاسداری از انقلاب و نظام در برابر توطئه‌های استکبار جهانی رفوزه شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه 9 دی روز شکست یزیدیان و نامحرمان انقلاب است، گفت: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند و مردم هرگز این روز را از یاد نخواهند برد و امروز نیز با تمام قدرت به خیابان‌ها آمدند و اوج نفرت و انزجار خود را از فتنه‏گران اعلام کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: بصیرت و آگاهی مردم عامل شکست فتنه 88 شد و مردم با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه ولی فقیه زمان، به صحنه نبرد با فتنه‌گران آمدند.

بر اساس این گزارش، ‌سردار ‌استادحسینی همچنین در جمع نیروهای سپاه و بسیج استان سمنان در گرامیداشت سالروز 9 دی گفت: روشنگری و آگاهی مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را در زمان‌های و موقعیت‌های مختلف خنثی کرده است و اگر این روشنگری‌ها نبود، چه بسا صدمات جبران‌ناپذیری بر پیکر نظام و انقلاب وارد می‌شد.

وی گفت: امروز تمام تیرهای دشمنان به طرف ولایت فقیه است؛ چرا که آنان نقش رهبری را در جامعه اسلامی ایران فهمیده‌اند و می‌دانند ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید قدردان این نعمت الهی و گوش به فرامین و منویات مقام معظم رهبری باشیم تا برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مصون بمانیم.

وی گفت: امام خمینی(ره) فرموده‌اند «مردم عهد ما از مردم عهد رسول الله و امام علی(ع) بهتر هستند»؛ بنابراین این مردم وقتی احساس خطر کنند، به میدان می‌آیند و تا پای جانشان از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع خواهند کرد.

استادحسینی گفت: مردم سراسر کشور در روز 9 دی سال 88 از زن و مرد،‌ پیر و جوان و کوچک و بزرگ مثل اینکه 22 بهمن و سوم خرداد دیگری اتفاق افتاده با بصیرت و آگاهی سبب عدم توفیق فتنه‌گران شدند و حماسه 9 دی رقم زدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: حماسه 9 دی هرگز کمرنگ نخواهد شد و اگر افرادی بخواهند این حماسه را کمرنگ کنند، آبروی خودشان را برده‌اند.

وی افزود: توصیه ما به آنها این است که بیش از این خودتان را به زحمت نیندازید؛ چرا که فتنه‌گران کاری کرده‌اند که هرگز از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فتنه‌گران حسینیه‌ها را آتش زدند، پرچم‌ها را آتش زدند، به نوامیس مردم حمله کردند، عده‌ای از جوانان غیور را به شهادت رساندند، چادر را از سر زنان کشیدند و مسئله فتنه 88 مسئله دشمنی فتنه‌گران با اعتقادات و ارزش‌هاست.

استادحسینی افزود: هرگز این مردم از عقیده خود که همانا طرد فتنه‏گران است، کوتاه نمی‌آیند.

سردار ‌استادحسینی ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی به ‌عنوان یکی از یوم‌الله‏های بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: فتنه سال 88 توسط ضد انقلاب خارجی و دشمنان بیرونی به سرکردگی آمریکا، صهیونیست‌ها و وابستگان به آمریکا طراحی و به واسطه عمال داخلی آنها در ایران اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمنان از طراحی فتنه ریشه‌کن کردن انقلاب و نظام بود، افزود: دشمنان نظام با زمینه‌سازی با عنوان انتخابات و جریان بعد از انتخابات با واژه دروغ و تقلب همه توان خود را در ایجاد فتنه به کار گرفتند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، گفت: دشمن در فتنه 88 سبب خیر شد.

استاد حسینی بیان کرد: در جریان فتنه 88 چهره واقعی عده‌ای از معاندان نظام برملا شد و ملت ایران دشمنان دوست‏نما که روزگاری مدافعان و مدعیان انقلاب و پیروان خط امام خمینی(ره) بودند و از مسیر اصلی منحرف شده بودند، را شناختند.

وی گفت: مردم در روز 9 دی سال 88 به میدان آمدند و با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع)، مشت محکمی بر دهان یزیدیان و شمرهای حرمت‌شکن زمان زدند.

استادحسینی تصریح کرد: اگر فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد، چهره منافقان هرگز افشا نمی‌شد و چه بسا در آینده خطری برای نظام و انقلاب بودند و این برکت فتنه بود که به فضل الهی دشمنان داخلی خود را شناختیم.

وی گفت: دشمنان بعد از انتخابات سال 88 تمام توان خود را گذاشته بودند که مردم پای صندوق‏های رأی نیایند و با واژه تقلب و اینکه در انتخابات تقلب شده است، فاصله رأی 11 میلیونی را کلید زدند و خساراتی به انقلاب و نظام وارد کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: مردم در روز 9 دی سال 88 به میدان آمدند و با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) مشت محکمی بر دهان یزیدیان و شمرهای حرمت شکن زمان زدند و در حقیقت مردم با این اقدام خودجوش خود دشمنان اسلام را برای همیشه محو و نابود کردند.

انتهای پیام/74003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول