اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خبر داد

برپایی عزاداری ویژه 28 صفر با حضور 3 هزار نفر از نیروهای مسلح شاهرود

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: دسته‏های عزاداری سالروز شهادت امام مجتبی (ع) و پیامبر اکرم(ص) در روز 28 صفر در شاهرود برگزار می‌شود.

برپایی عزاداری ویژه 28 صفر با حضور 3 هزار نفر از نیروهای مسلح شاهرود

جمال‌الدین غنایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: در گرامیداشت 28 صفر، سالروز رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و سبط اکبرش، امام مجتبی (ع)، مراسم عزاداری و دسته سینه‏زنی نیروهای مسلح شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور دسته‌جات عزاداری نیروهای مسلح شهرستان اعم از بسیج، سپاه، گروه 10 محرم، گردان‌های امام حسین(ع) و تیپ 158 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود تصریح کرد: روز 28 صفر دسته‌جات از ساعت 10 صبح در میدان امام شاهرود تجمع کرده و بعد از عزاداری در محل ساعت گل، زیارت رسول اکرم(ص) از بعید را قرائت می‌کنند و برای نماز در مدرسه قلعه شاهرود تجمع می‌کنند.

غنایی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مراسم بیش از 3 هزار نفر از نیروهای مسلح شاهرود و بسیجیان قهرمان حضور پیدا کنند و مراتب غم و تسلیت خود را به امام عصر(عج) اعلام کنند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود با بیان اینکه اسلام دین رحمت و مهربانی و پیامبر اعظم الگو و اسوه حسنه هستند، اظهار کرد: متاسفانه استکبار تلاش می‌کند اسلام را دین خشونت و پیامبر را پیامبر ظلم و ترس معرفی و برای همین فرقه‌هایی چون وهابت و سلفی‌ها را تأسیس کردند.

وی بیان کرد: متأسفانه جنایاتی که این‏ها مرتکب می‌شوند، بسیار بسیار زشت است و به نام اسلام ناب مطرح و تلاش می‌کنند تا اسلام را برای جهانیان دین ترس و وحشت القا کنند.

غنایی تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا اسلام ناب برگرفته از قرآن و سنت پیامبر و ائمه را برای جهانیان روشن و این ایادی استکبار را رسوا نماییم و گرامیداشت شعائر دینی ما برای همین است.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود با دعوت از عموم مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برای شرکت در این مراسم افزود: ما باید تلاش کنیم تا اسلام ناب محمدی(ص) را در جهان ترویج کنیم و با روشنگری و ترویج این فرهنگ ناب دشمنان و مسلمان‌ نماها را رسوا کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول