اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برقراری نظم و آرامش در اماکن متبرکه

مسیرهای تردد هیئت‌های مذهبی در حرم مطهر رضوی اعلام شد

برای برقراری هرچه بیشتر نظم و آرامش در اماکن متبرکه و ساماندهی بهتر هیئت‌های مذهبی، محدودیت‌هایی برای تردد هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده که مسیرهای تردد آنان در حرم رضوی اعلام شد.

مسیرهای تردد هیئت‌های مذهبی در حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی گفت: مسیرهای بست شیخ طبرسی و شیخ طوسی ویژه تشرف و ورود هیئت‌ها و بست شیخ حرعاملی نیز ویژه خروج هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده هیئت‌های مذهبی، صحن‌های انقلاب اسلامی ویژه آقایان و سایر صحن‌های مقدس اماکن متبرکه ویژه عموم زائران و امکان تردد در رواق‌های مبارکه نیز همانند روزهای قبل است.

وی تصریح کرد: عزاداران و زائران بارگاه منور رضوی با رعایت نظم و انضباط، رعایت حال سالخوردگان و کودکان و همراه نداشتن وسایل اضافی مانند دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین عدم تصویربرداری در صحن‌ها و رواق‌های مبارکه می‌توانند همکاری لازم را با خدمتگزاران خود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم‌ داشته باشند.

یوسفی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در جهت حفظ امنیت، آرامش و نظم اماکن متبرکه با فراخوانی کلیه نیروها گفت: کلیه بخش‌های حرم مطهر رضوی آماده خدمت‌رسانی به عزاداران و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام دهه آخر صفر است.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول