اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز خواستار شد

تحقیق و تفحص شهرداری اهواز از شرکت لیدوما

عضو شورای شهر اهواز خواستار تحقیق و تفحص شهرداری از شرکت لیدوما شد و گفت: باید تحقیق شود که دست‌اندرکاران و هیئت مدیره این شرکت چه کسانی هستند‌.

تحقیق و تفحص شهرداری اهواز از شرکت لیدوما

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آذر زمانپور در بیست و یکمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: ایجاد تغییر و تحول در شهرداری، حق شهردار است اما شهردار باید بهترین‌ها را جایگزین کند زیرا جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

وی به نفوذ برخی افراد در انتخابات شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: عواملی که در جریان انتخابات شورا نفوذ داشتند، در حال حاضر نیز دست‌بردار نیستند.

عضو شورای شهر اهواز اضافه کرد: بنده از بردن نام آن‌ها هیچ واهمه‌ای ندارم زیرا فصل‌الخطاب من تنها قانون است و در قانون هم برای نظارت بر شهرداری تنها از شورای شهر نام برده شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا لحظه آخر عضویت در شورای شهر اهواز از رای پاک مردم دفاع می‌کنم و از عواملی که سعی در گرفتن استقلال و هویت شورا دارند هیچ واهمه‌ای ندارم.

زمانپور با اشاره به اینکه نام این افراد نافذ خارج از شورای شهر را در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهم تصریح کرد: من شاهد بودم که یکی از این اعضا از نقش خود در انحلال شورای سوم شهر اهواز سخن می‌گفت.

وی خواستار تحقیق و تفحص از شرکت لیدوما شد و اظهار کرد: باید تحقیق شود که دست اندرکاران و هیئت مدیره این شرکت چه کسانی هستند و شهردار وظیفه دارد در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد.

انتهای پیام/72011/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول