اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت حماسه 9 دی

همایش هنرهای تجسمی عصر سوره در کرمانشاه برگزار شد+تصاویر

همایش هنرهای تجسمی عصر سوره در کرمانشاه به‌مناسبت حمسه 9 دی و با حضور هنرمندان استانی در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، خوش‌نویسی و پوسترسازی برگزار شد.

همایش هنرهای تجسمی عصر سوره در کرمانشاه برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش هنرهای تجسمی با عنوان "عصر سوره" عصر امروز در کرمانشاه با حضور هنرمندان مطرح استانی در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، خوش‌نویسی و پوسترسازی برگزار شد.

این همایش در ارتباط با حماسه 9 دی و در راستای اهداف حوزه هنری درباره انقلاب اسلامی، تجلی بصیرت، بیداری، فتنه، چهره نفاق، وحدت مسلمانان، تمدن اسلامی، پیشرفت‌های علمی، صلح جهانی، تکریم خانواده، عفاف و حجاب، جامعه اخلاقی متکی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی انجام گرفته است.

کارگاه سه روزه‌ای با موضوعات ویژگی‌های انسان و انقلاب، عصر انقلاب اسلامی در افق 1404، جنگ نرم، دفاع مقدس، آزادگی، شهادت، مقاومت شهرها، عملیات مرصاد، شهدای جاویدالاثر، عاشورا و دست‌های پنهان، نفاق و نماز ظهر عاشورا در حاشیه این همایش دایر شده و هنرمندان کرمانشاهی به خلق اثرهای هنری پرداختند.

بخش علمی این همایش با عنوان هنر معاصر ایران، تحلیل‌ها و آسیب‌ها با سخنرانی مرتضی گودرزی‌دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور برگزار شد و در هر رشته به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

در این همایش از چهار کتاب شعر و احساس (مجموعه نقاشی‌های بشیر نظری)، حدیث هنر و انقلاب (مجموعه نقاشی‌های هنرمندان حوزه هنری کرمانشاه)، بیداری اسلامی (مجموعه آثار کاریکاتوریست‌های کرمانشاه) و محراب عشق (مجموعه آثار زهرا پورخوش) رونمایی شد. 

 

انتهای پیام/2700/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول