اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

هنوز رفتنم به فرمانداری اردبیل قطعی نیست

نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت:‌ هنوز رفتنم به سمت فرمانداری اردبیل قطعی نیست و در این زمینه نمی‌توانم به صراحت اظهار نظر کنم.

هنوز رفتنم به فرمانداری اردبیل قطعی نیست

جواد زنجانی در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل که عصر امروز برگزار شد به خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده نیز مباحث مطرح شده و شایعات اخیر در انتخاب بنده به عنوان فرمانداری اردبیل را شنیده‌ام ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اگر قرار باشد حکمی به بنده داده شود با توجه به سنجش موقعیت و شرایط در این زمینه می‌توانم اظهار نظر کرده و تمایلم را بیان کنم.

وی تصریح کرد: هنوز در این زمینه نه وزارت کشور و نه دیگر دستگاه‌های اجرایی با من صحبتی کردند بلکه صحبت‌های اولیه با استاندار اردبیل انجام شده و هنوز هیچ چیز قطعی به نظر نمی‌رسد.

زنجانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با قطعی شدن رفتن بنده به فرمانداری اردبیل قطعاً موضوع را از طریق رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس با مردم در جریان می‌گذارم ولی هنوز در این زمینه هیچ چیز مشخص نشده است.

این مسئول اضافه کرد: نظام هر جا را که صلاح بداند بنده آماده خدمت و انجام امور محوله هستم و ایرادی نمی‌بینم که در این موقعیت دولت خدمتگزار روحانی را یاری کنم.

در روزهای اخیر مباحث داغ و بسیار دامنه‌داری در مورد انتصاب نایب رئیس شورای شهر اردبیل به سمت فرمانداری اردبیل به گوش می‌رسد و حتی عده‌ای اعلام کردند که در روزهای آینده مراسم معارفه اولین فرماندار دولت یازدهم در استان اردبیل کلید خورده و جواد زنجانی جایگزین کاظم دبیر فرماندار فعلی اردبیل می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول