اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوباوه در اجتماع 9 دی بوئین زهرا:

9 دی رسانه‌های دنیا را 3 ماه به کما برد / فعالیت 17 سفارتخانه در فتنه 88

نماینده مردم تهران در مجلس در همایش بصیرتی 9 دی در جمع مردم شهرستان بوئین‌زهرا گفت: پس از 9 دی، رسانه‌های دنیا سه ماه به کما رفتند.

9 دی رسانه‌های دنیا را 3 ماه به کما برد / فعالیت 17 سفارتخانه در فتنه 88

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا، بیژن نوباوه عصر امروز در اجتماع بزرگ 9 دی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه حماسه 9 دی حادثه بزرگ، مهم و سرنوشت‌ساز برای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: فتنه 88 یک جریان از پیش تعریف شده برای براندازی ایران بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حادثه سقیفه نیز از پیش از زمان رحلت پیامبر با اهداف خاص برنامه‌ریزی شده بود، اظهارداشت: ساده‌لوحانه است اگر فتنه 88 را به عنوان حادثه اتفاقی و بدون برنامه در نظر بگیریم؛ چنانچه برنامه‌های پخش شده رسانه ملی از برنامه‌ریزی هدفمند بیگانگان در این خصوص حکایت دارد.

این مسئول ادامه داد: 17 سفارتخانه با ریاست سفارت انگلیس کار عملیاتی این توطئه را بر عهده داشتند که در همین راستا کارمندان محلی سفارت انگلیس از سال 83 تا 84 با اهداف خاص وارد ایران شدند.

نوباوه با بیان اینکه نشانه‌های فتنه 88 در نقاط دیگر جهان نیز وجود داشته است، تصریح کرد: غائله 88 صرفنظر از اهداف خاص براندازانه آن برای شکست نظام اسلامی طراحی شده بود و عناصر فتنه ابزارهای این آشوب بودند.

نوباوه بیان داشت: فتنه 88 زمانی اجرا شد که دشمن در برهه‌های براندازی پس از انقلاب از دست ملت به ستوه آمده بود و شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» از سوی امام راحل از پشتوانه عظیم معنوی برخوردار است.

این نماینده اصولگرای مجلس با اذعان به اینکه انقلاب مصر همانند ایران در 22 بهمن‌ماه به پیروزی رسید و تمام شیوخ در معرض این بیداری قرار دارند، متذکر شد: اینکه آمریکا امروز چشم تماشای ایران اسلامی را ندارد به دلیل هدایت‌های ولایت مطلقه فقیه است.

نوباوه با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد دلار به ایران در زمان جنگ خسارت آمده است عنوان کرد: دشمنان امروز شاهد هستند که پس از 34 سال ایران اسلامی روی پای خویش ایستاده است و باید این قدرت را در خود ارتقا دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ایران اسلامی امروز بنابر فرموده رهبری 11 برابر رشد جهانی در حال حرکت است همچنانکه ارائه و چاپ مقالات علمی نیز گامی در مسیر نگاه به آینده علمی و ایران اسلامی امروز مرزهای تجاری سازی علوم را نیز پشت سر گذاشته است.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه ماهواره‌ها در سال‌های دفاع مقدس اطلاعات نفر به نفر رزمندگان را به دشمن ارسال می‌کردند، ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز به مرحله‌ای رسیده است که محدوده اسرائیل را خانه به خانه رصد می‌کند.

نوباوه به همپایی سران اروپا با آمریکا اشاره کرد و افزود: خیانت‌های مختلف برخی کشورها در سطح بین‌الملل تاکنون بسیار شایع بوده است و بنابراین روحیه تهاجمی ملت برای بازپسگیری حق و حقوق ضروری است.

این مسئول استحاله نرم را شگرد جدید دشمنان برشمرد و متذکر شد: اعتقاد اساس حرکت ملت و عامل ترس آمریکاست.

نوباوه به حضور پابرهنه میلیونی عزاداران سید‌الشهدا در اربعین حسینی و بایکوت رسانه‌های غربی اشاره و تصریح کرد: دیکتاتورترین و ظالم‌ترین امت دنیا امروز آمریکای جنایت‌کار است چنانچه شنیع‌ترین رفتارها علیه ملت‌ها نیز از سوی دموکرات‌ها و رئیس جمهور فعلی اعمال شده است.

این نماینده اصولگرای مجلس با تأکید بر اینکه بنا به فرموده رهبری، آمریکا رو به فروپاشی است، ادامه داد: استکبار امروز نه به دنبال جامعه‌سوزی و ادعای بمب هسته‌ای است؛ بلکه به دنبال استحاله نرم و دنبال‌روی استعمار جدید است.

نوباوه با اشاره به اینکه داشتن قدرت موشکی امروز جزو مؤلفه‌های قدرت قرار ندارد، تصریح کرد: دستیابی به پیشرفت‌های هسته‌ای، علمی، ماهواره‌ای سلول‌های بنیادی و تکنولوژی‌های جدید عامل ترس استکبار جهانی است.

نوباوه به پروژه کشته‌سازی و مظلوم‌نمایی غرب از فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: سران فتنه درصدد بودند تا منافع ملی ایران را با استفاده از قدرت استکبار به خطر بیندازند که موفق نشدند.

این مسئول خطاب به نطق اخیر یکی از نمایندگان پیرامون 9 دی، ابراز داشت: باید به این نماینده گفت شما چه درک صحیحی از فتنه دارید؟

وی با بیان اینکه حماقت فتنه‌گران نابودی آنان را رقم زد، ابراز داشت: امام حسین (ع) نقطه اتصال ملت اسلامی برای مقبولیت است و تولد وحدت شیعی بزرگترین خدمت عاشورا به ملت ایران است، چنانچه اقشار مختلف شیعه و سنی امروز برای سید‌الشهدا عزاداری می‌کنند.

نوباوه، ویژگی‌های ملت‌های عاشورایی را برشمرد و تصریح کرد: عاشورا حرکت ظلم‌ستیزانه و فریاد علیه تجاوز و تعدی است و در مقابله با استکبار هر روز باید عاشورای دیگر را آفرید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکر بسیج در 9 دی بار دیگر تبلور یافت و این تفکر از بین رفتنی نیست» بیان داشت: 9 دی روزی است که تمام ملت سر وقت به صحنه آمدند چنانچه پس از 9 دی رسانه‌های دنیا 3 ماه به کما رفتند و پس از آن بود که مردم دنیا معنای «خامنه‌ای خمینی دیگر است» را دریافت کردند.

وی، 9 دی را روز حمایت از ولایت عنوان کرد و افزود: عدم داشتن رهبر در حال حاضر بسیاری از ملت‌های بیداری مانند عراق را که دارای شخصیت بیش از 60 درصد شیعی است را به سرمنزل مقصود نرسانده است همچنانکه ملت ایران تا پای جان برابر ولایت حسینی ایستادگی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از توطئه تحریم به عنوان بازی استکبار یاد کرد و ابراز داشت: دشمنان امروز انگیزه و عقبه فرهنگی جامعه را هدف گرفته و به دنبال این هستند تا ارزش‌های اسلامی را کمرنگ کنند چنانچه بیش از 4 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند.

وی در پایان تخریب عفاف و مبانی فکری را جزء اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای معاند دانست و ابراز داشت: بزرگواری، ایمان، تفکر و روحیه حسینی ملت ایران عامل حسادت است و تخطئه استکبار بوده است؛ همچنان که دشمنان با ادیان دیگر بودایی و غیرالهی کاری نداشته و در صدد ریشه‌کنی نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/77005/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول