اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت سراوان:

حماسه 9 دی امید دشمن را به یاس تبدیل کرد

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: مردم در 9 دی ماه 1388 امید دشمنان قسم خورده نظام را به یاس و نا امیدی تبدیل کردند.

حماسه 9 دی امید دشمن را به یاس تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، مولوی عبدالصمد ساداتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در سراوان اظهار داشت: مردم و نظام با ایستادگی در مقابل یک فتنه طراحی شده توسط استکبار جهانی و دشمنان اسلام و طرح و برنامه‌ریزی سرویس‌های امنیتی و جاسوسی غربی‌ها که به بهانه بعد از انتخابات و تقلب در انتخابات این برنامه‌ریزی را کردند که رسانه‌های غربی و تحلیل گران سیاسی خارجی پنهان و آشکار در پشت پرده و به ملت و مردم ظاهر شد.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند هرج و مرج در کشور راه بیندازند و امنیت کشور را زیر سئوال ببرند و با مداخله فیزیکی و راه انداختن جنگ در کشور این برنامه ریزی را بکنند اما بصیرت و آگاهی مردم با پیروی از مقام معظم رهبری همه نقشه‌های شوم دشمن نابود و امید دشمن برای همیشه به یاس مبدل شد.

مولوی ساداتی تصریح کرد: فتنه 88 واقعا در نتیجه انتخابات پیش آمد و بعد از انتخابات معلوم شد که دشمن به دنبال منافع خود است و هیج دلسوزی برای ملت و مردم جمهوری اسلامی نداشته و ندارد.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: فتنه همانند شبی پناه و ظلمانی است که پیامبر اکرم (ص) همیشه از آن پناه می‌جستند و در این شب‌های ظلمانی کسانی که بصیرت داشته باشند راه را می‌یابند و به سعادت و راه راست هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: کشورهای همسایه که با هرج و مرج فراوان روبه‌رو هستند از داشتن رهبری با بصیرت بی‌نصیب هستند اما کشور اسلامی ما از این نعمت بزرگ بهره‌مند است و تمام پیروزی و موفقیت کشور از بصیرت بالا این شخصیت بزرگوار است که می‌طلبد همه قشرها از این عالم ربانی پیروی و تبعیت کنند.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: شکر خدا که با بصیرت مردم و رهبری این توطئه برای همیشه از این ملت و کشور برچیده شد.

انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول