اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) مطرح کرد

تلاش دشمن برای القای دوگانگی حاکمیت بین رهبری و دولت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) گفت: در عرصه داخلی دشمن سعی دارد با جلوه دادن دو نوع حاکمیت رئیس جمهور و دولت و حاکمیت رهبر در کشور نخبگان، مردم و حوزه علمیه را از رهبری و ولایت فقیه جدا کند.

تلاش دشمن برای القای دوگانگی حاکمیت بین رهبری و دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام  محمد موسوی ظهر امروز در راهپیمایی روز نهم دی‌ماه در جمع مردم گناباد در مسجد جامع شهرستان اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی‌، مظهر بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران و پایبندی آنان به عهد و پیمان‌ با حضرت امام خمینی (ره) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز برائت و بیزاری از سران و حامیان داخلی و خارجی فتنه به شمار می‌رود.

موسوی بیان داشت: بی‌تردید حماسه عظیم نهم دی‌ماه 1388، برگ زرین دیگری بود بر تارک تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که سالیان سال در یاد و قلب مردم خواهد ماند.

موسوی بیان داشت: حضور حماسی مردم در این روز در واقع جواب دندان‌شکنی بود به عده‌ای بی‌دین و از خدا بی‌خبر که به مقدسات دین اسلام توهین و به همه ملت ایران بی‌حرمتی کردند.

وی در ادامه گفت: فتنه ذاتا بد نیست، بلکه یکی از سنت‌ها و قوانین الهی است و خود خدا این را برای امتحان بر سر راه مؤمنان قرار داده و مصداق آن هم فتنه قوم بنی‌اسرائیل بود.

وی افزود: خداوند فتنه را در سر راه مؤمنان قرار داده تا از این طریق آنها را امتحان کند و مشخص شود چه کسی بر ایمان خود محکم‌تر و مستحکم‌تر ایستاده است.

موسوی گفت: دشمنان نظام و انقلاب از نخستین روزهای انقلاب تاکنون به طرق و روش‌های مختلف سعی در براندازی نظام داشته‌اند.

موسوی گفت: در دهه نخست انقلاب دشمن سعی کرد با راه‌اندازی جنگ‌ سخت و پس از آن ترور شخصیت‌های اصلی انقلاب و همچنین ایجاد فتنه و آشوب در شهرهای مرزی ایران به اهداف خود برسد.

موسوی ادامه داد: در دهه دوم انقلاب دشمن سعی کرد از طریق تغییر رفتار مردم و مسئولان، آنها را به غرب متمایل سازند و متأسفانه دشمن تا حدودی در این راهبرد هم موفق بود.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب توانستند تا حدودی ارزش‌های دینی ما را کمرنگ سازند، در عرصه حجاب نیز مردم تا حدودی نسبت به فرهنگ غربی نرم شدند، همچنین شعارهای مردم و مسئولان کمرنگ شد اما خوشبختانه با هدایت و تدبیر رهبری این راهبرد دشمنان نیز خنثی شد.

وی افزود: در دهه سوم و چهارم دشمن با راهبرد مهار نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی سعی کرد به ملت و نظام ایران ضربه بزند.

وی افزود: در عرصه داخلی سعی کرد با جلوه دادن دو نوع حاکمیت رئیس جمهور و دولت و حاکمیت رهبر در کشور نخبگان، مردم و حوزه علمیه را از رهبری و ولایت فقیه جدا سازد.

موسوی گفت: دشمن سعی دارد در عرصه بین‌المللی کشور را در قالب تحریم‌های بزرگ اقتصادی و همچنین پرونده هسته‌ای منزوی سازد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول