اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 انجام شد

برگزاری نخستین مسابقات محلات بهکاپ در شهرری

برای نخستین بار دوره آموزشی و در نهایت مسابقات محلات بهکاپ در منطقه 20 برگزار شد.

برگزاری نخستین مسابقات محلات بهکاپ در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز نخستین مسابقات محلات بهکاپ با حضور 190 نفر از بانوان محله‌های منطقه 20 در دو رده سنی در حالی برگزار شد که آموزش‌های لازم، شیوه بازی و نحوه امتیاز‌دهی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

فاطمه زارعی، محبوبه قنبری و زهرا محمدی نفرات اول تا سوم رده سنی بالای 35 سال و مریم فارسیان، فیروزه محلی و اکرم غلامی نفرات اول تا سوم رده سنی زیر 35 سال هستند.

همچنین دور بعدی مسابقات همراه با ارائه آموزش‌های لازم در زمین چمن بوستان گلمهر برگزار می‌شود که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33399283 تماس بگیرند.

رشته جدید ورزشی بهکاپ برای اولین بار در جهان، توسط بهنام آزاد طراحی، نوآوری و ثبت قانونی گشته و در تیر ماه 1391، با تائید دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت محترم ورزش و جوانان، هم‌اکنون زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی به‌عنوان یک کمیته رسمی ورزشی مشغول به فعالیت است.

این رشته نوین ورزشی که برگرفته از گلف، همانند دیگر رشته‌های ورزشی دارای قوانین، تکنیک‌ها و وسایل مخصوص به خود است و به صورتی طراحی شده که افراد گوناگون در سنین مختلف با هر نوع قوای جسمی می‌توانند به آن بپردازند و از فواید این رشته بهره بگیرند. ورزش بهکاپ را می‌توان در اماکن گوناگون از جمله پارک‌ها، بوستان‌ها، و زمین‌های چمن و کلیه اماکن ورزشی روباز یا سر پوشیده برگزار کرد.

این گزارش حاکی است، پرداختن به ورزش بهکاپ باعث پرورش قدرت تفکر، تمرکز و ایجاد آرامش در افراد می‌شود، این ورزش می‌تواند در تفریحات و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نقش بسزایی را ایفا کند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول