اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت:

ملت ایران با بصیرت انقلابی مطیع محض ولایت هستند

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: تمام ملت ایران باید با بینش و بصیرت انقلابی بدون توجه به ایادی استکبار در داخل و خارج مطیع محض ولایت باشند.

ملت ایران با بصیرت انقلابی مطیع محض ولایت هستند

احمد امینی‎روش امروز در حاشیه تجمع عظیم عاشورائیان به مناسبت بزرگداشت 9 دی ماه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: امروز روز بصیرت، آگاهی و بیعت با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم امروز در راستای تثبیت نظام و انقلاب در این تجمع بزرگ شرکت کردند، افزود: تمام ملت ایران باید با بینش و بصیرت انقلابی بدون توجه به ایادی استکبار در داخل و خارج مطیع محض ولایت بوده و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند.

امینی‎روش تصریح کرد: مردم ایران دارای شعور سیاسی و انقلابی بالایی هستند، با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و ادامه دادن راه شهدا همیشه در صحنه حضور داشته و قاطعانه پشت نظام و انقلاب ایستاده‎اند.

معاون پرورشی و تربیت‎بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این گفت‎وگو با گرامیداشت روز 9 دی ماه اظهار داشت: امروز مردم دارالولایه با حضور خود نشان دادند که همواره در مسیر ولایت قرار داریم و پشتیبان و حامی ایشان هستیم.

حجت‎الاسلام علی‎اکبر علیدادی عنوان کرد: همچنین ما آمده‎ایم تا دشمنی خود را با استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی و یاوه‎گویان داخلی و خارجی اعلام کنیم و از فتنه و فتنه‎گران ابراز انزجار کنیم.

وی مهم‎ترین پیام 9 دی ماه را اطاعت محض از ولایت فقیه دانست و اذعان داشت: ما حاضر هستیم که جان خود را برای این نظام و انقلاب فدا کرده و در راه آرمان‏های امام راحل و رهبری جانفشانی کنیم.

انتهای پیام/80001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول