اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد خبر داد

اسکان 932 دانشجوی غیربومی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: خوابگاه پسران این دانشگاه با ظرفیت پذیرش 432 دانشجو و مجتمع‌های خوابگاهی دختران با ظرفیت بالغ بر 500 دانشجو به دانشجویان غیربومی خدمت‌رسانی می‌کند.

اسکان 932 دانشجوی غیربومی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسین مجتبوی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در محل تالار اندیشه این شهرستان اظهار داشت: یک محیط اجتماعی نیاز به تعامل دارد و این نشست‌ها با اهمیت است و نقش به‌سزایی در امنیت، آگاهی و شناخت دانشجویان از قانون می‌تواند داشته باشد.

وی خطاب به نمایندگان خوابگاه‌های دانشجوئی گفت: هدف ما در دانشگاه بر این است که محیطی بانشاط و آرام برای شما دانشجویان فراهم آوریم تا در آن با آرامش به فراگیری تحصیل، علم‌آموزی و تقویت بنیه علمی خود بپردازید.

وی گفت: خوابگاه پسران دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با 72 اتاق ظرفیت پذیرش 432 دانشجو و مجتمع‌های خوابگاهی دختران بالغ بر 500 دانشجو را دارد.

فرمانده انتظامی گناباد نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت جامعه است و امنیت محصول تلاش جمعی است و تمامی آحاد جامعه در بحث امنیت نقش دارند.

رضا قدمگاهی به فرهنگ و رسوم گناباد و اینکه شهری مذهبی و با مردمانی متدین است اشاره کرد و از دانشجویان خواست خودشان را با مردم و محیط تطابق دهند.

وی در پایان توصیه‌های امنیتی و پلیسی لازم را به دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر حاضر در جلسه ارائه و از آنها خواست این توصیه‌ها را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول