اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اوقاف سیستان و بلوچستان:

رسالت خبرنگاران عمل به وقف است

قائم مقام اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران واقفانی هستند که مهم‎ترین رسالت آنها اطلاع‌رسانی و تبیین و ترویج فرهنگ در جامعه است.

رسالت خبرنگاران عمل به وقف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا رخشانی‌نژاد ظهر امروز در همایش وقف و رسانه که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران واقفانی هستند که مهم‎ترین رسالت آنها اطلاع رسانی و تبیین و ترویج فرهنگ در جامعه است.

قائم مقام اوقاف سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه باید در راه وقف قدم بر داریم، افزود: باید نیازهای استان نیاز سنجی شود و وقف‎هایی که در استان صورت می‎گیرد در راستای نیاز استان باشد.

وی با بیان اینکه اوقاف موظف است نیت واقفان را عملی کند گفت: رسانه‎ها چشم و زبان مردم هستند که باید با تببین نیازهای استانی موقافات افراد متکمن را به سمت نیازهای استان هدایت کنند.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی در استان شاهد موقوفاتی باشیم با نیت‎های خاص در راستای فقر زدایی استان گام موثری برداشته شود.

در ادامه مدیر خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز اذعان داشت: قرابت و نزدیک زیادی بین مسئله وقف و رسانه وجود دارد و می شود با وقف فرهنگی می‌شود اندیشه و فرهنگ وقف را در جامعه نهادینه کرد.

باباک رحیمیان متذکر شد: وقف فرهنگی توسعه فرهنگی، اجتماعی و افتصادی را به دنبال دارد که رسالت رسانه‎ها در این زمینه نیاز سنجی است و باید به واقفان در این زمینه توسط اصحاب رسانه خوراک داده شود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول