اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان:

9 دی نتیجه بصیرت‌افزایی در جامعه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه نتیجه بصیرت‌افزایی در جامعه همین 9 دی است، گفت: اگر بصیرت را منتقل کنیم در برابر بسیاری از توطئه‌ها مانند روز 9 دی سال 88 سربلند بیرون می‌آییم.

9 دی نتیجه بصیرت‌افزایی در جامعه است

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم مرحوم پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: اگر به پیشینه 9 دی‌ماه بازگردیم و ببینیم که دشمنان برای مقابله و مبارزه با نظام، انقلاب اسلامی و اسقاط اصل مترقی ولایت فقیه چقدر امیدوار شده بودند، تازه به ارزش و جایگاه حضور مردم در آن روز را متوجه می‌شویم.

وی اظهار کرد: ارزش این حضور برای تثبیت اصل مترقی ولایت فقیه بسیار امیدوارکننده بود و توانست این اصل را در نظام اسلامی ایران بیمه نماید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: گرامی‌داشت روز نهم دی‌ماه باید به صورت دایمی در خاطرات و یادها بماند تا نسل‌های بعدی هم بدانند که اگر خطری متوجه اسلام و انقلاب اسلامی شد می‌توانند وارد عرصه شوند و از ارزش‌های دینی خود دفاع کنند.

مهدوی افزود: علاوه بر حفظ و ماندگاری این روز در تاریخ ایران اسلامی باید بصیرت افزایی مردم را نیز در دستور کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: برای بصیرت‌افزایی باید عوامل بصیرت را تبیین، عنوان و تک تک آن را به مردم منتقل کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عوامل بصیرت عبارتند از تفکر، تقوا، مجالست با عام، مشورت و توجه به فرامین ولی فقیه و سخنرانی‌ها و صحبت‌های ایشان است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر این انتقال‌ها به درستی صورت پذیرد، عملا توانسته‌ایم که بصیرت را منتقل کنیم تا در برابر بسیاری از توطئه‌ها مانند روز 9 دی سال 88 سربلند بیرون بیاییم.

انتتهای پیام/63031/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول