اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

ثبت رکورد حفاری در پروژه متروی قم

شهردار قم با اشاره به حفاری 105 متر تونل مترو توسط دستگاه TBM روند اجرای پروژه را خوب ارزیابی کرد و گفت: ما به رکورد 14 متر حفاری در یک روز دست یافتیم.

ثبت رکورد حفاری در پروژه متروی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سفر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان به قم، خواستار تشکیل کمیته روابط بین‌الملل در شورای شهر شد تا در اینگونه جلسات مشکلی برای دعوت از اعضای شورا وجود نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته حمل و نقل از سوی شهرداری گفت: اعضای شورا و شهرداری باید در فرهنگ‌سازی ورزش همگانی پیش‌ قدم شوند و ساعت‌هایی را به ورزش اختصاص دهند.

شهردار قم همچنین به بازدید استاندار از پروژه مترو قم اشاره کرد و گفت: تسمه نقاله از چهارشنبه فعال شده است و ما به رکورد 14 متر حفاری در یک روز دست یافتیم.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته 105 متر توسط دستگاه TBM حفاری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر روند کار با همین سرعت انجام شود پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی به ایستگاه A13 در میدان کشاورز برسیم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول