اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضاییه:

نظام به سران فتنه لطف کرد

معاون اول قوه قضاییه گفت: سران فتنه باید از ملت ایران عذرخواهی و از درگاه خداوند توبه کنند و حصر خانگی کف آن چیزی است که ملت از نظام انتظار دارد.

نظام به سران فتنه لطف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در همایش بزرگداشت 9 دی که در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار شد اظهار داشت: همیشه در طول تاریخ اسلام فرهنگ جاهلیت به دنبال این بوده‌اند که افکار خود را در جامعه مسلط کنند و ما امروز با جاهلیت مدرن مواجه هستیم که علم دارد اما دور از خدا و انسانیت است که اسلام تعریف کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جاهلیت مدرن به دنبال نفوذ فرهنگ خود در مردم جهان است افزود: آنها می‌خواهند روحیه استکباری را مسلط کنند اما چیزی که به برکت انقلاب اسلامی و الگوبرداری از عاشورا در کشورمان فراهم شده که می‌خواهد مقابل جریان جاهل و سلطه‌گر بایستد.

وی با اشاره به موضوع فتنه 88 بیان داشت: دشمن در طی 34 سال گذشته انواع فتنه‌ها را علیه ملت ما داشته که جنگ 8 ساله یکی از نمونه‌های جنگ سخت بوده که بر ما تحمیل کرده‌اند اما به برکت امام و بصیرت مردم این فتنه‌ها با شکست مواجه شد و در دو دهه اخیر هم تهدیدها بر اساس جنگ نرم بوده است.

رئیسی اظهار داشت: تفاوت فتنه 88 با فتنه‌های گذشته این بود که دشمن حس کرد ردپایی پیدا کرده است و در فتنه 88 سه لایه وجود داشت که لایه اول دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بوده‌اند که تمام امکانات خود را به کار گرفتند و لایه دوم ایجاد تردید و ذهنیت تقلب بین بزرگان بود و لایه سوم 17 سفارتخانه‌ای بود که مرکز فتنه‌گران بودند.

وی ادامه داد: این فتنه‌، فتنه بود و قصد آنها این بود که نظام را ساقط کنند که با بصیرت مردم و مقاومت‌های مقام معظم رهبری این انقلاب حفظ شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: 9 دی روز حماسه و روز جلوه غیرت دینی ملت ایران و روز یأس کفار و منافقین بود که نظام با این حماسه استحکام پیدا کرد و جریان حزب‌اللهی در جهان جان گرفت و بعد از حضور ملت ایران در حماسه 9 دی دشمن تحریم‌ها را افزایش داد.

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: ما بعد از این توافق دیدیم که سران آمریکا چگونه موضع‌گیری کردند و البته حل مشکلات ما در گرو آمریکا نیست بلکه در گرو اقتصاد مقاومتی است و راه برخورد با آمریکا همین مقاومت است.

انتهای پیام/2202/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول