اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مسئولان، مشکلات جانبازان را پیگیری کنند

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به جایگاه والای جانبازان و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسئولان باید مشکلات جانبازان را پیگیری کنند.

مسئولان، مشکلات جانبازان را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید نامدار و جانباز دفاع مقدس علی پروینی، اظهار داشت: شهدا پرچمداران نهضت و دین مبین اسلام هستند و فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین تمامی مردم ایران اسلامی ترویج یابد.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه ما باید ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم، گفت: ایثار و جانفشانی شهیدان شما جاودان خواهد ماند چراکه شهیدان شما همانگونه که خداوند نیز در قرآن فرموده زنده و جاودان هستند.

وی با بیان اینکه آرامش امروز مردم ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم زیرا سربلندی و استقلال جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است.

ریاحی، جانبازان و ایثارگرانی که در دوران 8 سال دفاع مقدس در میدان ایثار حضور یافتند را الگوهایی والا و باارزش برای ملت ایران توصیف کرد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: بر خود وظیفه می‌دانیم به کسانی که در طول 8 سال دفاع مقدس با رشادت‌های خود برای کشورمان افتخارآفرینی کردند، ادای احترام کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان با اشاره به اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند و با خون خود پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز درآورده‌اند، خاطرنشان کرد: جانبازان بر گردن همه ما حق دارند و ما وظیفه داریم همواره پیگیر مسائل و مشکلات آنها باشیم.

گفتنی است، شهید علی نامدار در سال 1361 در عملیات مقدماتی یک منطقه رقابیه به درجه رفیع شهادت نائل شد و علی پروینی جانباز 10 درصد در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی رسیده است.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول