اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

حماسه 9 دی بزرگترین و تاریخی‌ترین حضور مردم در انقلاب بود

فرماندار کاشمر گفت: حماسه عظیم 9 دی بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین حضور مردم در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

حماسه 9 دی بزرگترین و تاریخی‌ترین حضور مردم در انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در اجتماع عظیم هزاران نفر از مردم کاشمر در آستانه مقدس امامزاده سید حمزه (ع) اظهار داشت: روز شمار جمهوری اسلامی ایران، سرشار از حوادث شگفت‌انگیز است که هر کدام به تنهایی عبرت‌آموز، قابل تأمل، تعمق و تحلیل است.

وی با بیان این که 9 دی اوج ولایت‌مداری و غیرتمندی مردم کاشمر و ملت ایران بود، افزود: در میان روزهای تاریخی انقلاب، برخی روزها از امتیازی خاص برخوردار هستند و آن یادآوری رویداد سرنوشت‌سازی بود که می‌توان آن را به نقطه عطف تعبیر نمود و روز نهم دی 88 یکی از آن روزهاست.

فرماندار کاشمر با اشاره به این که ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی عشق خود را به امام راحل ثابت و آن را به رخ جهانیان کشیدند؛ یادآور شد: 9 دی سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی روز 9 دی 88 را از روزهای بیاد ماندنی در تاریخ سیاسی ایران دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه ما در قبال خلق چنین حماسه‌ای این است که مفاهیم بلند آن را برای نسل‌های آینده انقلاب تبیین کنیم.

فروزان با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم کاشمر در چهارمین سالگرد حماسه نهم دی تصریح کرد: 9 دی میثاق دوباره ملت ایران با نظام بعد از هشت ماه جنگ سیاسی بود.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول