اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان منهای 55 و 81 کیلوگرم

جودوکاران قمی در بین برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفتند

2 جودوکار جوان و آینده‌دار قمی در پایان پیکارهای جودوی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در بین برترین‌های اوزان خود قرار گرفتند.

جودوکاران قمی در بین برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فدراسیون جودو و کوراش کشورمان با هدف اینکه تیم ملی جودوی جوانان با قدرت در پیکارهای برون مرزی سال آینده میلادی حضور یابد، رقابت‌های انتخابی تیم ملی را برنامه‌ریزی و با شرکت برترین‌های کشور برگزار کرد.

فدراسیون جودو با ارسال بخشنامه‌ای به هیئت‌های جودوی سراسر کشور شرایط برگزاری این رقابت‌ها را به آن‌ها اعلام کرده و بر اساس این بخشنامه تیمی متشکل از برترین‌های حال حاضر جودوی قم در رده سنی جوانان راهی این دوره از پیکارها شد.

با توجه به اعلام فدراسیون جودو مبنی بر اینکه رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان کشور، انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور برترین‌ها در اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور اعزام به رقابت‌های جهانی جوانان محسوب می‌شد، تمام استان‌ها چهره‌های شاخص خود را به این پیکارها اعزام کرده بودند.

بدین ترتیب جودوکاران شرکت کننده در رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران در اوزان مختلف برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر به رقابت پرداختند و جودوکاران قمی نیز در تمام اوزان حضور داشتند.

در پایان این دوره از رقابت‌های جودوی جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تهران نفرات برتر اوزان مختلف در حالی مشخص شدند که جودوکاران قمی حاضر در این مسابقات در اوزان 55 و 81 کیلوگرم بین پنج نفر برتر قرار گرفتند.

در وزن 55 کیلوگرم این دوره از مسابقات ابوالقاسم اکبری در تلاش برای کسب مدال با حریفان مطرحی رو به رو شد و در نهایت با وجود انگیزه بسیار بالا و تلاش وصف‌ناپذیری که برای نشان دادن نبوغ و استعداد خود و همچنین شانس کسب مدال داشت در جایگاه پنجم ایستاد.

همچنین در وزن 81 کیلوگرم که در آن جودوکاران مدعی زیادی حضور داشتند و رقابت‌ها بسیار نزدیک و نفس‌گیر بود، نماینده تیم اعزامی هیئت جودوی استان قم یعنی شهاب‌الدین قاسمی همچون هم‌تیمی خود ابوالقاسم اکبری مقام پنجم را به دست آورد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان سی و نهمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان کشور در تهران در حالی با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد که این دوره از مسابقات با حضور 181 جودوکار از 31 استان برگزار شد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول