اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان میانه:

حماسه 9 دی محوریت انقلاب و تنظیم حرکت با ولایت است

فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: حماسه 9 دی محوریت انقلاب و تنظیم حرکت با ولایت است.

حماسه 9 دی محوریت انقلاب و تنظیم حرکت با ولایت است

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان میانه، تقی خلفاپور پیش از ظهر امروز در  همایش بصیرت افزایی به همت ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ضمن محکوم کردن جریان فتنه 9 دی و اعلام برائت و همچنین مانور سیاسی دیگر با دشمنان داخلی و خارجی، اظهار داشت: حماسه 9 دی پیامی برای آینده انقلاب و یک نوع جریان، حرکت و سیر انقلابی است.

وی افزود: هرکس به اندازه معرفت و شعور خود از این حماسه برداشت سیاسی دارد و عده‌ای هم از جریان سرگردانند و نمی‌دانند که آیا این حماسه را محکوم کنند یا نه؟

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه افراد با بصیرتی همانند مقام معظم رهبری این جریانات را تحلیل می‌کند، متذکر شد: هرکس تحلیل‌های مختلفی نسبت به حماسه 9 دی دارد و هزاران تحلیل دست به دست می‌دهد، همچنانکه مقام عظمای ولایت می فرمایند: با جمع‌بندی تمام افکار، در نهایت مسئولان ارشد نظام هدایتگر دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خلفاپور در ادامه سخنان خود به سه فرمول همیشگی استکبار جهانی در مقابل دیگر کشورها اشاره کرد و اذعان داشت: استکبار جهانی در جریان فتنه‌ها و ایجاد اختلاف در یک کشور به سه فرمول التقاطی کردن سیستم و نظام، از داخل التقاطی انحراف و از داخل انحراف، انهدام پایبند است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در پایان، حماسه 9 دی‌ را توجه به بصیرت‌افزایی، محوریت انقلاب و تنظیم حرکت با حرکت ولایت دانست.

مالک بهروزی، معاون اجرایی سپاه عاشورا نیز در مورد حدیث ثقلین و زندگانی پیامبر اسلام(ص) سخنانی را بیان کرد و در مورد قانون اساسی حضرت امام و رأی مردم توضیحاتی ارائه کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده بدانند که حضرت امام خمینی (ره) زیربنای اساسی نظام جمهوری اسلامی را با استعانت از ائمه اطهار(ع) محکم بسته است.

بهروزی عنوان کرد: برای دشمنان داخلی و خارجی روشن است که جایگاه و نقش رهبری و ولایت در هدایت نظام اسلامی تا چه اندازه مؤثر و مهم است و این وحدت و انسجام موجب بیرون راندن طاغوت و استکبار از کشور شد.

وی، کنار زدن غبار از چهره واقعی اسلام را مدیون امام خمینی (ره) دانست و بیان داشت: ایران جزیره ثبات و گورستانی برای آمریکا است، کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند در نهایت متضرر می‌شوند.

بهروزی با اشاره به بمباران مدرسه زینبیه و ثارالله شهرستان میانه، فلسفه کشیدن جنگ به داخل شهرهای ایران و استفاده از بمب‌های شیمیایی توسط صدام و استکبار را بدبین شدن مردم به نظام و منصرف شدن از اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل دانست.

معاون اجرایی سپاه عاشورا در بخش دوم صحبت‌های خود با تشریح وقایع فتنه 88 و  عناصر دخیل در آن به سلسله فتنه‌های رخ داده طی 30 سال و نقش عوامل خودفروخته داخلی در به ثمر رساندن آنها اشاره و هدف اصلی آنها را مقابله با فرهنگ شیعه و فرهنگ عاشورایی و مهدویت و تضعیف فرهنگ شهادت و انتظار عنوان کرد.

وی همچنین ولایت فقیه را سپر محافظ این ارزش‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: کشور در این 10 سال اوج تهاجم فرهنگی و القای تردید و شک در میان جوانان را تجربه کرده که اختلاف میان دولت و قوا می‌تواند نمونه‌ای از آن باشد.

انتهای پیام/60002/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول