اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان تقویت شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‏های اجرایی باید بکوشند تا دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان تقویت شوند.

دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان تقویت شوند

آقامحمد همتیان در حاشیه نشست اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان افزود: دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی که در این استان در حال فعالیت هستند، باید در امر خدمات‏دهی دفاتر پیشخوان دولت به مردم نیز بیشتر ورود کرده و نظارت بهتری بر آنها داشته باشند.

وی تعامل و همکاری همه دستگاه‏های اجرایی استان سمنان را دفاتر پیشخوان دولت بسیار مهم بیان کرد و در این راستا، خواستار همراهی مسئولان اجرایی استان شد.

همتیان همکاری در این زمینه را برای خدمات‏دهی مناسب و معقول به مردم مورد تاکید قرار داد و گفت: با تعامل مناسب ادارات و دستگاه‏های دولتی استان سمنان، این خدمات به آسانی و روانی ارائه شده و رضایت مردم را در عین حال که نتایج بهتری در بر دارد، به همراه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان افزود: دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان از این پس باید سعی کنند تا خدماتی را که می‏توانند به بخش خصوصی برای ارائه به مردم واگذار کنند، به طور کامل به دفاتر پیشخوان دولت تفویض سازند و همچنین بسیار مهم است که این خدمات در تمام دفاتر موجود در استان ارائه شود.

همتیان افزود: باید سطح کار حرفه‏ای، نوع خدمات‏رسانی به مردم و آگاهی متصدیان و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان بیش از وضع فعلی بالا رود و تعامل اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان با دفاتر پیشخوان دولت برای راه‏اندازی کار مردم بیشتر شود.

در این نشست، مدیران دستگاه‏های اجرایی گزارشی در خصوص خدمات ارائه شده به دفاتر پیشخوان دولت ارائه کردند و به بررسی مسایل و مشکلات و ارائه راهکار برای رفع مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول