اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

سران فتنه جایی برای بخشش باقی نگذاشتند/ نقش 17 سفارتخانه در جریان فتنه 88

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به نقش 17 سفارتخانه و حضور عناصر مختلف داخلی و خارجی در جریان فتنه 88، گفت: سران فتنه جایی برای بخشش باقی نگذاشتند.

سران فتنه جایی برای بخشش باقی نگذاشتند/ نقش 17 سفارتخانه در جریان فتنه 88

 عبدالوحید فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نور درباره حماسه 9 دی اظهار داشت: پشت صحنه جریان فتنه 88 حکایت از یک توطئه شوم جهان سلطه بود که با شعار تقلب در پشت اعتراض به انتخابات کمین کرده بودند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریان سران فتنه با بی‌تدبیری خود و دمیدن به آتش فتنه،در جهت خواست دشمنان گام برداشتند، گفت: البته عده‌ای نیز در این بین بازی خورده‌های سیاسی هستند،که این‌ها همه مقصر هستند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 یک نقشه حساب شده برای براندازی نظام بود که مردم با بصیرت بالا توانستند این فتنه را دفع کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نقش 17 سفارتخانه و حضور عناصر مختلف داخلی و خارجی در جریان فتنه 88 ادامه داد: این مسائل خود گواه این مدعا است که انقلاب اسلامی همواره در معرض خطر و تهدید است و باید تلاش کرد تا رویکرد بصیرت در جامعه تداوم داشته باشد.

فیاضی به حضور ده‌ها میلیونی مردم در حماسه 9دی و بصیرت ملت ایران اشاره کرد و افزود: در روز 9دی مردم با همه سلایق سیاسی لیکن دل در گرو انقلاب، امام و رهبری داشتند آمدند و با بینش عمیق خود ثابت کردند که قطار انقلاب هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و هرروز پویاتر از پیش در حال حرکت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره مجازات سران فتنه گفت: زمزمه‌هایی در مجلس بوده که می‌خواستند رفتار سران فتنه را توجیه کنند که مسلما این‌ها همه تطهیر آدم‌های فتنه‌جویی است که هر چه در توان داشتند دریغ نکردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و بنابراین جایی برای بخشش باقی نگذاشتند.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول