اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس:

استاندار غیربومی با فکر سیاسی مشخص را ترجیح می‌دهیم

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس در خصوص عدم جمع بستن 2 دیدگاه مطرح شده، بومی و کارآمد بودن استاندار گفت: یک استاندار غیربومی دارای چارچوب فکری مشخص از نظر سیاسی به مراتب بهتر از فرد بومی بدون چارچوب فکری است.

استاندار غیربومی با فکر سیاسی مشخص را ترجیح می‌دهیم

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان در خصوص عدم جمع بستن 2 دیدگاه مطرح شده یعنی بومی و کارآمد بودن استاندار اظهار کرد: متاسفانه قضیه بد جا افتاد، پس از اینکه آقای روحانی رای آورد عده‌ای سعی کردند در هر فرصتی که پیش می‌آید برای رسیدن به منافع خود از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

به گفته وی، در خصوص تلفیق این 2 دیدگاه در مورد کسی به اجماع نرسیدیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بنده موافق استفاده از نیروی بومی بودم، گفت: حداقل پنج ماه به دنبال استاندار شدن آقای فیروزی بودیم و همچنین آقای نصرالله‌زاده را هم معرفی کردم ولی برخی افراد سودجو سعی کردند به نحوه‌های مختلف افرادی که مطرح شده را تخریب تا خودشان را اثبات کنند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید این مهم نادیده گرفته شود، این افراد که این کارها را انجام می‌دهند سابقه‌شان نشان می‌دهد که طرفداران و همراهان همیشگی جریان پیروز هستند، یعنی هر جریانی که باشد با آن بوده و برایشان فرق نمی‌کند که آقای روحانی باشد یا هر شخص دیگری و این افراد همیشه به دنبال اثبات کردن خود هستند.

وی افزود: ما در استان شخصی نداشتیم که در حال حاضر این 2 شرایط سابقه استاندار و بومی بودن را داشته باشد، تنها 2 نفر که این 2 شرط را داشتند، رحیمی و رمضان‌زاده بودند که در مورد هر کدام به تفاوت‌های معنادار مشکلاتی مطرح بود و هیچ‌کدام گزینه‌های استانداری کردستان نبودند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غیر از این 2 نفر هیچ شخصی با سابقه استانداری نداشتیم، گفت: دولت قبلی در این راستا که به افراد غیور کردستان فرصت ندادند که سابقه استانداری کسب کنند، مقصر است.

به گفته وی، ما افرادی با سوابق مدیریتی و یا معاون استاندار و بومی داشتیم ولی شرایط احراز لازم را وزارت کشور برای این‌ موارد تشخیص نداد.

قادرمرزی ضمن اشاره به این مقوله که این نظرات تضعیف کردن نیروهای بومی نیست، خاطرنشان کرد: یک نفر فرد غیربومی در ازای چارچوب فکری مشخص از نظر سیاسی را به یک بومی بدون چارچوب فکری و همیشه همراه هر جریان پیروزی ترجیح می‌دهم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مهم متاسفانه شعار اعتدال دچار نوعی سوء‌برداشت شد، خاطرنشان کرد: در مقوله اعتدال که چون معتدل بوده باید همه فکرهای سیاسی پذیرش شود.

وی افزود: در هر جریان سیاسی باید از معتقدان و معتمدان به اصول و مبانی فکری خود استفاده شود ولی برخی افراد سودجو با وجود مشکلاتی که پیش آوردند، هنوز هم دنبال درست کردن جنجال هستند.

قادرمرزی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نه تنها با دولت تدبیر و امید بلکه با هیچ کاندیدای دیگر هم همراه نیستند.

انتهای پیام/79019/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول