اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی عزاداری 28 صفر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس قم با به کارگیری هشت دستگاه آمبولانس و استقرار آمبولانس‌های جاده‌ای در حاشیه راه‌ها، نسبت به پوشش امدادی در آیین سوگواری 28 صفر اقدام می‌کند.

آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی عزاداری 28 صفر

محمدجواد باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و ایام عزاداری 28 صفر اظهار داشت: اورژانس 115 قم با استفاده از تمام توان و امکانات نسبت به پوشش مراسم عزاداری 28 صفر اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته با ایام رحلت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) قرار داریم، برای پوشش امدادی مراسم سوگواری این ایام با هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امکانات کامل پزشکی و درمانی و چهار دستگاه موتورلانس در مسیر تردد دسته‌های عزاداری منتهی به حرم مطهر و در میدان آستانه مستقر خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تبیین دلایل این مدل چینش در نیروهای امدادی بیان داشت: در تلاش هستیم با این نوع چینش و استقرار نیروهای امدادی، با توجه به شلوغی و ترافیک سنگین موجود در حرم مطهر و اطراف آن از اعزام بیمار به بیمارستان جلوگیری شود.

وی همچنین از آماده باش 34 پایگاه فوریت‌های پزشکی (اورژانس115) در سطح استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها با تمام توان به ارائه خدمت می‌پردازند.

باقری در ادامه از استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های شهری در میادین اصلی شهر و استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی از عصر امروز تا پایان تعطیلات این ایام و عادی شدن تردد در سطح استان قم خبر داد و ابراز داشت: این اقدامات از دیگر تمهیدات پیش بینی شده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم برای روزهای پایانی هفته است.

وی اذعان داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، دارای 34 پایگاه شهری و جاده‌ای است که علاوه بر به کارگیری تمام نیروهای عملیاتی این 34 پایگاه، 35 نفر از سایر پرسنل این مرکز برای خدمت رسانی به عزاداران در ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) فراخوان شده‌اند.

انتهای پیام/78005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول