اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فریمان:

حماسه 9 دی باید همانند رشادت‌های شهدا پاسداری شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فریمان گفت: یوم‌الله 9 دی‌ماه به عنوان یک تاریخ و روز ماندگار است لذا باید همانطور که رشادت‌های شهدا را پاس می‌داریم این روز را نیز گرامی بداریم.

حماسه 9 دی باید همانند رشادت‌های شهدا پاسداری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از رحلت پیامبر (ص) برخی افراد مسئله غدیر را مورد خدشه قرار دادند و در این بین ماجرای سقیفه را ایجاد کردند و به این وسیله با استفاده از جهل و ناآگاهی مردم جهت اسلام را تغییر دادند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز این موضوع را به نوعی مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: در آن مقطع به اسلام و ساحت مقدس امام علی (ع) و ... هتک حرمت شد و در واقعه فتنه 88 نیز با فراخوان دشمنان داخلی و خارجی ساحت مقدس اسلام، امام حسین (ع) و حاکمیت اسلامی و انقلاب اسلامی را مورد اهانت قرار داد و با استفاده از جهل و بی‌بصیرتی، برخی گروه‌ها به نظام، اسلام و مردم تعرض کردند.

سلیمانی با بیان اینکه نهم دی‌ماه پایانی بر تمام تئوری‌ها، افکار و شیطنت‌های دشمنان بود، گفت: همان‌طور که بزرگداشت عاشورا، تاسوعا و یوم‌الله‌های دیگر ادامه دارد این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز نیز باید گرامی داشته شود، چرا که در این روز یک دفاع تاریخی و سد خاصی علیه دشمن ایجاد شد.

وی در پایان گفت: یوم‌الله 9 دی‌ماه به عنوان یک تاریخ و روز ماندگار است لذا باید همانطور که رشادت‌های شهدا را پاس می‌داریم این روز را نیز پاس بداریم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول