اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

ماهان تندیس قم مقابل تیم رئیس کرمی پیروز شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر تیم شهید رئیس کرمی به پیروزی رسید.

ماهان تندیس قم مقابل تیم رئیس کرمی پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شوند، ماهان تندیس قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا بیش از پیش مهیا و آماده بازی‌های نیم فصل دوم لیگ پانزدهم فوتسال کشور شود.

ماهانی‌ها در آستانه دور برگشت فصل جاری رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور بعد از اینکه اردوی آماده‌سازی خود را در شهر قم به پایان رساندند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهید رئیس کرمی رفتند و در نهایت با پیروزی هفت بر صفر میدان را ترک کردند.

در این دیدار شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با انگیزه بسیار بالایی که برای کسب پیروزی و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، تیم شهید رئیس کرمی را که از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم محسوب می‌شود را با هفت گل شکست دادند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار ماهان تندیس قم و شهید رئیس کرمی رقم خورد که نیمه نخست تلاش 2 تیم با وجود موقعیت‌های متعدد گلزنی و شانس‌هایی که مهاجمان داشتند، با برتری سه بر صفر ماهان تندیس همراه بود و مهمترین اتفاق بازی در نیمه دوم رخ داد.

در نیمه دوم نیز بار دیگر شاگردان محسن حسن‌زاده شانس‌های زیادی را برای گلزنی آزمایش کردند تا اینکه در چهار بار دیگر تیم شهید رئیس کرمی را کاملاً غافلگیر کردند و به گل رسیدند تا در پایان تیم شهید رئیس کرمی را با شکست سنگین مواجه کنند.

پیروزی تیم ماهان تندیس قم در مقابل شهید رئیس کرمی در شرایطی به دست آمد که کادر فنی تیم ماهان تندیس در این دیدار سعی در استفاده از تمام بازیکنان قدیم و جدید خود در ترکیب این تیم مقابل حریف داشتند تا ارزیابی دقیقی از وضعیت آمادگی آن‌ها توسط حسن‌زاده در آستانه نخستین بازی دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صورت بگیرد.

کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این دیدار از وجود مسعود دانشور بازیکن ملی‌پوش خود به سبب وجود آسیب‌دیدگی استفاده نکرد اما دیگر بازیکنان این تیم از جمله علیرضا وفایی ستاره تیم ملی فوتسال و بازیکن کلیدی این تیم در اوج آمادگی برای ماهان بازی کرد.

شاگردان محسن حسن‌زاده بعد از کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر تیم فوتسال شهید رئیس کرمی قم در آغاز دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه سیزدهم دی‌ماه در سالن فجر ساوه به مصاف تیم فوتسال شهرداری این شهر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول