اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه علمیه خراسان:

9 دی شاخصی برای مرزبندی جبهه حق و باطل است

حوزه علمیه خراسان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی شاخصی برای مرزبندی جبهه حق و باطل است.

9 دی شاخصی برای مرزبندی جبهه حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در بیانیه شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان به مناسبت سالروز 9 دی آمده است: نهم دی‌ماه 88 صحنه اقتدار ملی و غیرت دینی ملت شریف ایران بود که از روح دیانت و فرهنگ عاشورایی این ملت آگاه سرچشمه گرفته است.

این روز به عنوان شاخصی برای مرزبندی بین جبهه حق و باطل و حضور هوشمندانه و به موقع ملتی بود که همواره با ایمان و غیرت خود اثبات کردند که پای خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب با صلابت ایستاده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم بصیر ایران در این روز با اوج شور و شعور خود نشان دادند که دشمن با هیچ توطئه و دسیسه و نشان دادن چراغ سبزی نخواهد توانست بین ولی فقیه و امت مسلمان و مؤمن ایران فاصله بیندازد و با بصیرتی عمیق نسبت به مسایل سیاسی روز جامعه، ولایت پذیری خویش را در مقابل چشمان بهت زده جهانیان به نمایش گذاردند و نشان دادند که هرگز از صراط مستقیم امام و رهبری منحرف نخواهند شد و آرمان‌های اسلام و این نظام مقدس را همچون سرمایه‌ای گران‌بها پاسداری و نگاهبانی خواهند نمود.

اینک در آستانه پنجمین سالگرد آن حماسه فراموش ناشدنی بر همه خواص و دلسوزان اسلام و نظام و خصوصاً روحانیت معظم به عنوان پرچمداران تبلیغ و ترویج مبانی دینی شایسته است که اهداف و ابعاد این حماسه را به عنوان نماد بصیرت افزایی و بیداری نسل آینده این مملکت تبیین نموده و با بازخوانی مسأله مهم ولایت فقیه، بر هر چه بیشتر توجه دادن به آموزه‌های دین مقدس اسلام بکوشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حوزه علمیه خراسان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از فرامین سکان‌دار فرزانه آن حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت نموده و اعلام می‌دارد با همه ظرفیت خویش در راه پاسداری از مرزهای فکری و عقیدتی این نظام و انقلاب ایستاده است.

انتهای پیام/2202/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول