اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجلاسیه 10 هزار افلاکی خاکی/3

توجه به شهدا به مثابه حضور در جبهه‌های جنگ است‌

فرماندار چالوس گفت: پاسداشت و گرامیداشت یاد و نام شهدا همانند این است که در جبهه‌های جنگ حضور داریم.

توجه به شهدا به مثابه حضور در جبهه‌های جنگ است‌

سید قدیر رضایی در آستانه اجلاسیه 10 هزار شهید مازندرانی در گفت‌وگو با فارس در چالوس با تأکید بر استقبال از مراسم فرهنگی در شهرستان چالوس افزود: چالوس شهری فرهنگی، دانشگاهی و مذهبی است و وظیفه‌ ما است که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیشقدم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره 300 شهید فرهنگی استان مازندران بر آن شدیم تا یاد و خاطره 505 شهید شهرستان چالوس را نیز زنده نگهداریم، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای انتقال فرهنگ شهادت و اهداف شهدا برای نسل‌های جوان امروزی و نسل‌های آینده که در آن ایام نبودند، بسیار موثر است.

فرماندار چالوس با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی بیان داشت: همانطور که شهدای ما در صدر اسلام در کربلا نبودند اما براساس ایمان و اعتقاد به امام حسین(ع) و هدف ادامه راهشان بر اساس شنیده‌ها و روایت‌ها گام در جبهه‌های جنگ نهادند، جوانان ما نیز با شرکت در یادواره شهدا پی به دلاوری‌ها و رشادت‌های آنان می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: شهدای فرهنگی ما دارای فرهنگ غنی بودند، چرا که علاوه بر علم با فرهنگ و آشنایی با اهداف حسینی در جبهه‌ها حضور یافتند و به شهادت رسیدند.

فرماندار چالوس حضور در یادواره‌های شهدا را برای نسل کنونی تأثیرگذار دانست و گفت: مردم ما با حضور خودجوش خود در 9 دی سال 88 به فرمان رهبر لبیک گفتند و ثابت کردند که خواستار  انقلاب هستند و پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: فتنه سال 88 نشأت گرفته از استکبار و عوامل فتنه‌گر بود که با بصیرت و هوشیاری مردم ما خنثی شد.

وی به دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در تمام ایام تأکید و خاطر نشان کرد: تمام تلخی‌های سال 88 به یمن حضور مردم و حمایت رهبر خنثی شد و انقلاب ما بار دیگر جان گرفت و دشمنان ناامید شدند.

انتهای پیام/86004‌/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول